Telmore kundefest (Hvem kommer ?)
Fra : KBN

Dato : 15-08-03 18:16

Hej,

Det kunne være sjovt at høre hvor mange af skribenterne herinde der kommer
til Telmore´s kundefest.

Jeg var til deres sidste arrangement og det var rigtig godt, så mon ikke det
også bliver sjovt denne gang..

Lad mig være den første til at sige, jeg er på pletten d. 30 august

/KBN

Fra : Fischer

Dato : 15-08-03 19:05

> [...]
> så mon ikke det også bliver sjovt denne gang..
> Lad mig være den første til at sige, jeg er på pletten d.

Jeg kommer helt sikkert IKKE. Hvis man havde boet i hovedstadsområdet så
måske.
Men det er sgu for tyndt at brænde en hel dag af på det (bor i det mørke
Vestjylland).

Det er et rigtigt Køwenhavner-arrangement, selv om der selvfølgelig nok skal
være nogle Jyder der dukker op.

*Fischer

Fra : :-^-Shame-^-:

Dato : 15-08-03 19:09

Fri fadøl........... det trækker sgu helt fra Skagen af !!!!!!!!!!!!

Svup Svup

Mvh
Brian
www.saftkongen.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-08-03 19:24

:-^-Shame-^-: wrote:
> Fri fadøl........... det trækker sgu helt fra Skagen af !!!!!!!!!!!!

....hvor mange Faxe Fad e.l. kan du købe for de 95 kr., som busbiletten
koster?
Hans

Fra : Søren Christensen

Dato : 15-08-03 19:30

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse

> ...hvor mange Faxe Fad e.l. kan du købe for de 95 kr., som busbiletten
> koster?
> --

Det er da vel ligemeget bare øllet er gratis....

Venligst

Fra : Martin Vollert

Dato : 15-08-03 19:54

":-^-Shame-^-:" <Saftkongen@hotmail.Remove.com> wrote in message news:3f3d223a$0$7810$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Fri fadøl........... det trækker sgu helt fra Skagen af !!!!!!!!!!!!

Nu må vi ikke håbe at der er nogle kunder der har et abnormt forbrug, så kommer det jo nok til at koste.

--
Hilsen Martin.
En tilfreds Telmore kunde

Fra : Henrik

Dato : 15-08-03 22:01

":-^-Shame-^-:" <Saftkongen@hotmail.Remove.com> skrev i en meddelelse
> Fri fadøl........... det trækker sgu helt fra Skagen af !!!!!!!!!!!!
Fadøl LoL i Skagen er det sku da lyst øl "føj"

Fra : Lars Christensen

Dato : 16-08-03 03:57

On Fri, 15 Aug 2003 23:01:28 +0200, "Henrik" <mennefjernes@oncable.dk>
wrote:

>":-^-Shame-^-:" <Saftkongen@hotmail.Remove.com> skrev i en meddelelse
> Fadøl LoL i Skagen er det sku da lyst øl "føj"

Det er da derfor de tager fra Skagen af for at få noget gratis
"rigtig" fadøl.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-08-03 10:28

> Fri fadøl........... det trækker sgu helt fra Skagen af !!!!!!!!!!!!

Der serveres gratis fadøl, Telmore har aldrig reklameret med fri fadøl...

--
Michael

Fra : Fischer

Dato : 16-08-03 10:47

> Der serveres gratis fadøl, Telmore har aldrig reklameret med
> fri fadøl...

LOL!
Den lille detalje havde jeg også overset.
Så har de alligevel lært noget hos Telmore. Det kan være man får udleveret
et 20 cl glas fadøl ved indgangen - og that's it.

*Fischer

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-08-03 10:48

> LOL!

Egentlig klart nok, hvor meget fadøl tror du ikke der ville ryge igennem hvis
måske 6000 mennesker kunne drikke frit i op til 7 timer...? :)

--
Michael

Fra : Fischer

Dato : 16-08-03 11:42

> Egentlig klart nok, hvor meget fadøl tror du ikke der
> ville ryge igennem hvis måske 6000 mennesker kunne
> drikke frit i op til 7 timer...? :)

Jeg tror ikke der er så mange der ville gå amok, men jeg er måske bare naiv.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg læste "gratis fadøl" som "fri fadøl". Måske
burde der være specificeret hvad: "Vi serverer gratis fadøl, sodavand,
kaffe, is og let mad", indeholder?

Selv om jeg naturligvis er ret ligeglad - jeg bliver herovre i den friske
luft.

*Fischer

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-08-03 12:46

Michael Kjærsgård skrev Lørdag den 16. august 2003 11:47 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Egentlig klart nok, hvor meget fadøl tror du ikke der ville ryge igennem hvis
> måske 6000 mennesker kunne drikke frit i op til 7 timer...? :)

6000 mennesker,,, Har du set deres lokalitet? Kommer der 6000 så vil de 5999
hurtigt forlade stedet igen,,,

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-08-03 10:24

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> wrote in message
> 6000 mennesker,,, Har du set deres lokalitet? Kommer der 6000 så vil de
5999
> hurtigt forlade stedet igen,,,

Hehe jup.... Selve Telmore skiltet er nu heller ikke mere end 20*40 cm eller
noget i den retning... Så kan man jo drage den parallel at lokalerne har
samme dimension i forhold til fx city2 skiltet

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-08-03 19:18

Bjarke Hansen skrev Søndag den 17. august 2003 11:23 i
> [...]

> noget i den retning... Så kan man jo drage den parallel at lokalerne har
> samme dimension i forhold til fx city2 skiltet

Hmm, nu må jeg tilstå, at når jeg skal til Telmore, så køre jeg bare, standser
i Carl Gustavs Gade v. hjørnet, og går ind, sådan helt uden at lægge mærke til
noget skilt, så hvor sider det skilt?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-08-03 21:29

> [...]
standser
> i Carl Gustavs Gade v. hjørnet, og går ind, sådan helt uden at lægge

Der ved "rundkørslen" ved hotellet, hvor der altid holder turistbusser.. Der
er også en indgang, hvor der sidder et Telmore skil til ventre for døren,
over et andet skilt til et andet firma..

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 17-08-03 17:45

> 6000 mennesker,,, Har du set deres lokalitet?

Nej

> Kommer der 6000

Det er der en del der tyder på....

--
Michael

Fra : Henning Lund

Dato : 16-08-03 19:58

Fischer skrev:

> Men det er sgu for tyndt at brænde en hel dag af på det (bor i det
> mørke Vestjylland).

Hva satan, Hej nabo

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Fischer

Dato : 16-08-03 21:20

> Hva satan, Hej nabo

Selv hej nabo!
Jo, herovre er alt indenfor ca. 100 km naboer.

*Fischer

Fra : Henning Lund

Dato : 17-08-03 08:18

Fischer skrev:

> Selv hej nabo!
> Jo, herovre er alt indenfor ca. 100 km naboer.

Korekt.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-08-03 22:29

"KBN" <KBN(SPAMYOURSELF)@SPAMSPAM.DDR> wrote in message
> Hej,
>
> Det kunne være sjovt at høre hvor mange af skribenterne herinde der kommer
> til Telmore´s kundefest.

Det kan da godt være man kigger en tur forbi.. går alligevel forbi der ca.
hver dag... De har forresten fået "installeret" et lidt hurtigt
airconditioning anlæg.. Som er hænger og dingler ud af vinduerne... Så her
er der også tale om hurtige løsningere, uden så meget fremtidsudsigter...

Fra : GJ

Dato : 17-08-03 19:54

Jeg er slet ikke blevet inviteret selvom alle andre jeg kender der har
telmore er
Men man hører jo lidt hehe ..... Ved ikke lige om jeg kommer
endnu.... Kan sagtens finde på det uden invi hehe *s*

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-08-03 21:55

GJ skrev Søndag den 17. august 2003 20:54 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg er slet ikke blevet inviteret selvom alle andre jeg kender der har
> telmore er

Du kan få en af min far's invitertioner, han har fået 3 stk.,,,

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-08-03 22:20

On Sun, 17 Aug 2003 22:54:52 +0200, Ivar Madsen <news-@milli.dk> wrote:

>Du kan få en af min far's invitertioner, han har fået 3 stk.,,,

har jeg også, tiltrods for at jeg kun har 2 numre hos Telmore.
Flemming Jacobsen

Fra : Kong Kent

Dato : 18-08-03 10:07

> har jeg også, tiltrods for at jeg kun har 2 numre hos Telmore.

Samme her, og jeg har kun ét nummer :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-08-03 16:17

Hej

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote:

>Samme her, og jeg har kun ét nummer :)

ØV ! - Jeg har 4 numre, og har ikke fået een eneste invitation, kun hvad
jeg har læst mig til her, og efterfølgende kigget på Telmore's
hjemmeside, - Det er dog for galt

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : GJ

Dato : 19-08-03 19:35

>Du kan få en af min far's invitertioner, han har fået 3 stk.,,,

Ihh hvor fusket.... så er det jo derfor vi er nogle der ikke har fået