farscape
Fra : lars larsen

Dato : 15-08-03 13:59

Er der nogen der ved hvor det billigste sted er og købe farscape.
Jeg mangler fra seson 3 box 2.

på forhånd tak.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-08-03 16:12

lars larsen <bubbafet@4RJ9Osol.dk> (slet 4RJ9O) writes:

> Er der nogen der ved hvor det billigste sted er og købe farscape.
> Jeg mangler fra seson 3 box 2.

Jeg har været godt tilfreds med bensonsworld.co.uk.

£20 pr. sæt.
--
Peter B. Juul, o.-.o ($/x) * SQR(TCP) * Pr0n = Internet!
The RockBear. ((^)) - The Internet Timeline

Fra : PerX ...

Dato : 17-08-03 17:59

In article <m2znibarav.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk
says...

> Jeg har været godt tilfreds med bensonsworld.co.uk.
>
> £20 pr. sæt.

Hm... troede lige et sekundt det var for en hel sæson *G*

Blackstar tager 17.99

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-08-03 00:44

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> writes:

> Hm... troede lige et sekundt det var for en hel sæson *G*
>
> Blackstar tager 17.99

Det gør Bensons også for de nyere, har jeg opdaget.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,