bøvl med realplayer
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 15-08-03 08:31

Jeg kan ikke få RealPlayer til at fungre ordentligt.
På en G3 med 9.2 er installeret RealPlayer 8
For at kunne afspille Børneradios Chris og Chokoladefabrikken(
http://www.dr.dk/idiot/Chris.shtm ) kræves der en RealPlayer G2, der
findes i en version til 9.2 på denne adresse:
http://forms.real.com/real/player/blackjack.html?dc=816815814&lang=en&loc=no&src=downloadr,downloadr,021008realhome_mac
Jeg downloader og installerer, og intet virker. Installeren enten fryser
eller lukker med meldingen om at der er opstået en uventet fejl nr. 2
Jeg placerer G2 delen i samme mappe som RealPlayer 8

Jeg fatter ganske enkelt ikke hvad der er galt.

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og

Fra : fa.dk

Dato : 15-08-03 14:54

"Frank Løkkegaard" skrev d. 15-08-03 08:31 dette indlæg :
> [...]
og
> kostbare tapeter og billeder væggene. Hermann Hesse

Jeg slog op - og håbede, at nogen havde svaret på dit spørgsmål, men der
har ikke været nogen endnu.
Jeg har helt opgivet RealPlayer. Jeg bøvlede et par uger, bl.a. ved en
del henvendelser til firmaet. De svarede og foreslog mig forskellige
ting, som heller ikke virkede. Jeg ville bl.a. gerne kunne se TV-avisen
på et senere tidspunkt.
Jeg kan høre netradio - og af og til virker billeddelen på tilfældige
steder på nettet.
Jeg håber, det lykkes for dig - og at du i så fald skriver et par ord om
det.
Mvh
Frank

http://www.kandu.dk/

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 16-08-03 10:09

"fa.dk" <fa.dk.news@kandu.dk> writes:
>Jeg håber, det lykkes for dig - og at du i så fald skriver et par ord om
>det.
Det håber jeg også, men ind til videre så fungerer det ikke. Træls!