Hvad faen skal jeg købe
Fra : Janner

Dato : 14-08-03 20:14

T68'eren trænger til en udskiftning .... men ak ser man på Nokias modeller
skal man på de fleste kigge langt efter blue tooth ... mærkeligt.

Fonen skal bruges til GPRS samt sæføli til ringe fra ,,,, Farve skærm og
poly toner ingen hindring

Hvad syntes i ?

Hygge

Janner

Fra : Janner

Dato : 14-08-03 20:17

> Hvad syntes i ?
>
> Hygge
>
> Janner

Nogen erfaringer med T610 ???

Fra : BorreBoy

Dato : 14-08-03 20:23

"Janner" <ask@me.just> skrev i en meddelelse

> Nogen erfaringer med T610 ???

Har mine varmeste anbefalinger

Fra : Juggernaut

Dato : 15-08-03 00:23

Også herfra. Skøn mobilos

_Moerch

Fra : Kent

Dato : 15-08-03 15:57

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> "Janner" <ask@me.just> skrev i en meddelelse

> Har mine varmeste anbefalinger

Hukommelsen på kun 2Mb er ikke for lidt, når det nu er
en kameratelefon?

Vh
Kent

Fra : BorreBoy

Dato : 15-08-03 16:02

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> Hukommelsen på kun 2Mb er ikke for lidt, når det nu er
> en kameratelefon?

Nu bruger jeg den meget sjældent som kamera; men jeg har da lagt over 15
andre baggrundsbilleder ind på den uden problemer.

Fra : Nuggi

Dato : 14-08-03 20:23

Kanon telefon

ikke haft nogle problemer med den

Nuggi

Fra : Maze

Dato : 15-08-03 08:39

Janner wrote:
> Nogen erfaringer med T610 ???

Dejlig telefon. Det eneste der er at sætte en finger på er, at displayet
er lidt svært at se i sollys.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : B.Ikkala

Dato : 15-08-03 09:57

Thu, 14 Aug 2003 21:14:03 +0200, "Janner" <ask@me.just>

> [...]
>skal man på de fleste kigge langt efter blue tooth ... mærkeligt.
>
>Fonen skal bruges til GPRS samt sæføli til ringe fra ,,,, Farve skærm og

Siemens S55 ... ?

Fra : Knud Berggreen

Dato : 15-08-03 20:57

Det skulle jeg også til at sige