Balkan Holidays
Fra : Tonny

Dato : 14-08-03 19:56

Hej
Hvordan er Balkan Holidays at rejse med? Jeg mener jeg har læst at de er i
problemer

Tonny

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 14-08-03 20:22

> Hvordan er Balkan Holidays at rejse med? Jeg mener jeg har læst at de er i
> problemer

Jeg mener at det var Balkan Tours der var i økonomiske problemer.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 14-08-03 20:34

De er vist gået i betalingsstandsning - masser af kunder fik ikke deres
rejse. Lad være med at købe rejser af dem.

VH Birgitte

Fra : Elly Eriksen

Dato : 14-08-03 21:12

Hej Tonny
Vi var i Sunny Beach med Balkan Holidays i uge 31. Der blev der
talt om hvilket firma der var i problemer, og der blev sagt at det
var Balkan Tours.
Men det gav mange problemer for Balkan Holidays pga. forvekslinger.
Selve rejsen fra Billund til Burgas gik planmæssigt. BH flyver godt nok ikke
med verdens mest moderne fly, men de virker stabile og de blever landet
flot.
Vi boede på Hotel Hemus, som absolut ikke er et luksus hotel, men der var en
ren seng og badeværelset rent. Vi fik ikke skiftet håndklæder og sengetøj,
men morgenbuffeen var fin og personalaet okay.
Venlig hilsen
Elly

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 14-08-03 21:24

> Hej
> Hvordan er Balkan Holidays at rejse med? Jeg mener jeg har læst at de er i
> problemer
>
> Tonny

Tja, læs...

http://makeashorterlink.com/?A2E062895
http://makeashorterlink.com/?R2F012895
http://makeashorterlink.com/?M22136895

Vurder selv. Med den hjemmeside, http://www.balkantours.dk/ , ville jeg nok
holde mig væk.

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 14-08-03 21:41

"Karsten Kryger Hansen" <karstenkryger@hotmailABC.com> skrev i en meddelelse

> Tja, læs...

> [...]
Det er nu altså Balkan Holidays der bliver spurgt om

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Tonny

Dato : 15-08-03 12:57

Hej
Det er meget godt, men det var nu Balkan Holidays jeg spurgte til