Det spanske pladeselskab Max Music ?
Fra : Per Moreau

Dato : 14-08-03 15:57

Er der nogen der ved om det spanske pladeselskab Max Music
der husede dj´s som Tony Peret & Jose Ma. Castells der står bag
Max Mix, Dolce Vita Mix etc har en hjemmeside ?
Der er mange sites der har "lånt" selskabets navn, så det er dælme en ren
djungle af sites der kalder sig Max Music, men ingen af dem jeg har set er
den rigtige Max Music.
Kender nogen linken til den RIGTIGE Max Music fra Spanien ?

Mvh
Per M.
--
We´re gonna take you back, way back.
www.discomix80.net/

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-08-03 16:23

In article <QqN_a.2310546$cI2.314426@news.easynews.com>,
gndsplitting@OH-NO says...
> [...]
> den rigtige Max Music.
> Kender nogen linken til den RIGTIGE Max Music fra Spanien ?

Er du sikker på at det pladeselskab eksisterer endnu ??
Det burde jo (logisk) hedde maxmusic.es eller max-music.es
Men ingen af de to adresser eksisterer.
--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 14-08-03 21:51

"Lars Bernau" <larsbernau@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> >

> Er du sikker på at det pladeselskab eksisterer endnu ??
> Det burde jo (logisk) hedde maxmusic.es eller max-music.es

Jeg har også lige fundet ud af at selskabet ikke længere hedder Max Music.
De hedder Tempo Music nu, link er også fundet: www.tempomusic.es

Mvh
Per M.