Ibiza
Fra : Jesper Rich

Dato : 13-08-03 21:58

Hej NG

Vi er nogle stykker der overvejer at tage til Ibiza næste sommer.

Vi har hørt både gode og mindre gode ting om øen, så vi er meget
interesseret i at høre nogle af jeres erfaringer

MVH
Jesper

Fra : Katja

Dato : 13-08-03 23:25

"Jesper Rich" <j1@oneofj.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Vi er nogle stykker der overvejer at tage til Ibiza næste sommer.
>
> Vi har hørt både gode og mindre gode ting om øen, så vi er meget
> interesseret i at høre nogle af jeres erfaringer

For efterhånden mange år siden, var en veninde og jeg på Ibiza. Dengang var
der vildt gang i øen - fest, druk og en million unge mennesker.

Der kørte på et tidspunkt en fjernsynsudsendelse om Ibiza og det var det
samme billede de tegnede, som det jeg oplevede den gang.

Venligst
Katja

Fra : Thomas

Dato : 14-08-03 19:07

"Katja" <Hyggedyret@paradis.dk> wrote in news:bhedsk$eu8$1@sunsite.dk:

> [...]
>
> Der kørte på et tidspunkt en fjernsynsudsendelse om Ibiza og det var
> det samme billede de tegnede, som det jeg oplevede den gang.

Det er nøjagtig samme billede jeg har. Jeg var på "ungdomsferie" med
drengene fra min gymnasieklasse. Jeg tror det var i 1996.

Vi boede i San Antonio. Det var sådan set fint nok, masser af muligheder
for at bruge penge. Men jeg husker at der var langt til en god strand.
Længere end man kunne gå. Stranden hed vist nok Calla Bassa.

-thomas

Fra : Iskold

Dato : 15-08-03 12:31

"Thomas" <tv51@hotmail> wrote in message
> [...]
> for at bruge penge. Men jeg husker at der var langt til en god strand.
> Længere end man kunne gå. Stranden hed vist nok Calla Bassa.

Har været på Ibiza 5 gange, og min erfaring er at der som sagt er meget
langt til en god strand, man skal sejle fra havnen i San Antonio i 30-40 min
og det koster ca 30.- for en retur billet...så det er lidt mange penge for
at tage på stranden ikk...natte livet er tecno og det er den vilde
tecno.....eneste ulempe er at fordelingen mellem drenge og piger er...drenge
= 70, piger = 30....det er jo ikke så fedt...så mit råd vil være, tag til
KOS istedet for, det er oxo meget tecno, men oxo andet musik...fordelingen
er 50/50 drenge og piger......(størrer udvalg) og så er det billiger og man
slipper for det Spanste ferie politi og dekan være meget hårde på Ibiza....

henrik