E-Mail
webnoob 5265
signatur i Agent
Fra : Kit

Dato : 13-08-03 10:57

Jeg vil gerne indsætte en signatur i mine mails til usenet, men
hvordan gør jeg?

Jeg har været inde i Options > Posting Preferences og derefter prøvet
at skrive den ønskede signatur både i Name og Text - men jeg kan ikke
se den på de mails jeg sender.

Håber nogen vil opklare det for mig, gerne skåret ud i pap :)

Kit.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-08-03 11:27

Kit skrev:

> [...]

>Jeg har været inde i Options > Posting Preferences og derefter prøvet
>at skrive den ønskede signatur både i Name og Text - men jeg kan ikke

Jeg går ud fra du har en signatur hvis navn kan ses i "Names" (og
teksten i "Text"). I modsat fald så spørg igen.

Det øverste højre vindue hedder "Default", og der skal du markere
signaturen inden du klikker OK.

Derefter tjekker du under:
Group - Default properties - Post: i boksen "Signature".

Hvis du i specielle grupper vil sætte en anden signatur, skal den
også skrives som den første så den er tilgængelig. Derefter kan
du under:
Group - Properties - Post
vælge "Override default" og derefter vælge en anden signatur.
Det kan du også gøre for flere grupper ved at markere dem på en
gang.

E-mail får (desværre) automatisk den forvalgte signatur, og det
kan ikke ændres. Man kan godt sætte én email-signatur som default
og så vælge en anden i alle grupperne (i ét hug), men det er ikke
særlig logisk og kan virke forvirrende når man ændrer noget.

Jeg har 27 'signaturer' og det er ikke alesammen signaturer. Når
man skriver en mail eller et indlæg, kan man med Ctrl-I få adgang
til at vælge signatur, og den 'signatur' man vælger, bliver
indsat der hvor cursoren står. På den måde kan man indsætte tekst
automatisk.

Man skal bare huske at når man gør det, så husker Agent det og
sætter ikke senere den egentlige signatur ind. Det må man så
enten gøre i hånden, eller også må man sørge for at automateksten
også har en hilsen med.

Jeg har også lagt en signatur ind som jeg kalder ZZ. Dels kommer
den til at stå sidst (i min liste), og dels minder det om en der
sover. Den signatur er nemlig helt tom. Hvis jeg først
'indsætter' den, kan jeg nemlig skrive en hilsen i hånden uden at
der klappes en dum automathilsen bagefter.

Fra : Kit

Dato : 13-08-03 17:10

Mange tak for det hurtige & fyldige svar!

Kit

-

Hvis du vil sende mig en mail så læg 1 til tallet efter navnet i adressen.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 13-08-03 18:39

Kit, du skrev:

> -

Streg streg mellemrum ny linie, så er den perfekt.

--
Henrik
Lidt Hamster guf.

Fra : Kit

Dato : 13-08-03 19:41

On Wed, 13 Aug 2003 19:39:15 +0200, Henrik K Hansen
<henrik-k-hansen@adresse.invalid> wrote:

>Streg streg mellemrum ny linie, så er den perfekt.

Aah ja. Dén detalje havde jeg ikke fået med.

Kit

--

Hvis du vil sende mig en mail så læg 1 til tallet efter navnet i adressen.