Lavprofil GFX ?
Fra : Gert Espersen

Dato : 13-08-03 11:51

Hej

Findes der virkelig ikke nogen af de "gode" kort i LP udgave, til os som
er nødt til at bruge en mærkevarecomputer

-Gert..

Fra : Camain

Dato : 13-08-03 15:48

Det kommer da an på hvor godt det skal være!!

Jeg har en Scumpaq hvor der ikke kan sidde et almindeligt gfx kort. Dertil
har jeg købt et Geforce4 mx440 8xagp 64 mb ddr ram, agp.
Kortet er fra Aopen og er nok lige 2 - 3 mm for højt til at kunne kaldes
ægte lavprofil.
Model no: vga card Aeolus mx440 8x-v64
Part no: 91.05210.189
Kortet koster ikke alverden og yder glimragende i de spil jeg forlyster mig
med.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364767926

Xfx har lavet et pci Geforce2 mx kort, dette er dog ved at være lidt
forældet..

Har selv snakket med en scumpaq forhandler og han kunne skaffe mig et
lavprofil Geforce kort til ca 1500 eller 3x hvad jeg gav for mit Aopenb kort

Venlig hilsen

Jesper B.

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 20-08-03 10:42

"Camain" <orakletFJERNES@midtfyn.net> wrote in

Hej Jesper

> [...]
> Dertil har jeg købt et Geforce4 mx440 8xagp 64 mb ddr ram, agp.
> Kortet er fra Aopen og er nok lige 2 - 3 mm for højt til at kunne

Hvilken type Compaq har du? Og hvordan kunne du få kortet til at passe
hvis det ikke er rigtigt lavprofil?

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Camain

Dato : 20-08-03 12:29

Jeg har en Evo desktop.
Det er kun når kortet flyttes over i min HP desktop, at det er for højt, her
lader jeg så bare kabinetpladen ligge løs ovenpå selve kabinettet, ikke
nogen prof løsning men det virker.

I min Evo er der ingen problemer med at få kortet til at sidde.

Venlig hilsen

Jesper.

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 20-08-03 13:36

"Camain" <orakletFJERNES@midtfyn.net> wrote in

Hej Jesper

> [...]
> kabinettet, ikke nogen prof løsning men det virker.
>
> I min Evo er der ingen problemer med at få kortet til at sidde.

Er det sådan en her du har?:
<http://www2.compaq.no/pics/EvoD510SFF_44KB.jpg>

Jeg undres lidt over det med at du skriver at dit kort ikke er ægte
lavprofil. Altså der er vel kun normal størrelse og så lavprofil-
størrelse, eller?
Er der forskel i printpladens størrelse også - eller er det bare
dækpladen til bagsiden?

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : TBC

Dato : 13-08-03 17:43

"Gert Espersen" <ge@but.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Findes der virkelig ikke nogen af de "gode" kort i LP udgave, til os som
> er nødt til at bruge en mærkevarecomputer

Hvis du med gode kort f.eks mener FX5900, så ville jeg ikke sætte mit håb op
efter noget. Men FX findes dog i low profile (Særligt i Japan), og så er det
mest FX5200 der er tale om. Og det kan man kan såmænd få det i Norge har jeg
set: http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=13515 ...Det burde vel også
kunne skaffes i DK. Jeg har bare ikke set det endnu.

Kan du Japansk (også få Amerikanske sites), then knock youself out:

http://makeashorterlink.com/?F11D21495

http://makeashorterlink.com/?A16D21495

TBC

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 20-08-03 10:14

Gert Espersen <ge@but.auc.dk> wrote in news:3F3A1802.4160999@but.auc.dk:

> Findes der virkelig ikke nogen af de "gode" kort i LP udgave, til os som
> er nødt til at bruge en mærkevarecomputer

Jeg leder lidt efter det samme - har pt. en Compaq EVO SFF med et Geforce 4
MX 420. Men vil gerne have et kort med liiiidt mere knald på.

Hvis du finder noget, så må du meget gerne sende mig en mail med info.

På forhånd tak.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : jannikolsen