Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til Corel Draw 11
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 13-08-03 10:03

Jeg har lavet en sammensætning af 4 fotos, og trukket en slipse henover, og
vil have klippet den del af fotos'ne væk som er uden for elipsen, så jeg
altså beholder elipsen med "fyld" hvordan gør jeg det?
På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Christian

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 13-08-03 10:44

Nevermind, har fundet ud af det

Fra : Peter

Dato : 13-08-03 10:59

> Nevermind, har fundet ud af det

Vil du dele løsningen med os andre

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 13-08-03 12:11

Jep, da jeg havde billederne linet op med elipsen ovenpå markerede jeg
elipsen, gik i menuen effects, og valgte lens, derpå valgte jeg transparency
og markerede frozen, nu kan jeg flytte elipsen med "fyld" hvor jeg vil uden
at det andet følger med.
Håber det var forståeligt, det er lidt svært at forklare.
Mvh.
Christian