OT - brændeproblem
Fra : Esben

Dato : 12-08-03 08:55

Jeg ved godt at det er OT, men jeg har brug for hjælp hurtigt
og der plejer at være hurtig respons i denne NG

I går indspillede jeg noget musik fra minidisc ind i computeren. Jeg optog
det i soundforge med stereo - 32bit - 96 khz. filerne blev gemt i wav
format. Da jeg så ville brænde det over på en lydCD skete det at brændingen
mislykkedes. Første par sekunder af første track var en massiv støjblok og
derefter stilhed. Resten af tracksne var uden lyd.

Hvad har jeg gjort forkert ?

vh
Esben

Fra : Esben