Virgin Records white label = promo? testpr~
Fra : Kasper Jensen

Dato : 12-08-03 00:13

Jeg er to gange stødt på maxien Rockers By Choice: Rabalderstræde/Gud
Bevare Danmark og to gange maxien TV2: Rejsen Til Rio på følgende label:
news:3f381fbb$0$13219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk og med blankt cover.
Er der tale om en promo eller et testpres?
Det taler for et testpres, at coveret er blankt, samt at der ingen
oplysninger er om udgivelsen på labelen. Derimod taler det for en promo,
at de er dukket op i hele to eksemplarer af hver, samt at de dukker op i
Danmark, selvom de er produceret i Tyskland. "Unverkäufliche
Musterplatte" tyder også på en promo.

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 12-08-03 07:09

"Kasper Jensen" <kasperjensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at de er dukket op i hele to eksemplarer af hver, samt at de dukker op i
> Danmark, selvom de er produceret i Tyskland. "Unverkäufliche

blot til orientering: Rejsen til Rio har jeg haft i en tilsvarende udgave,
Jesper fra "medtv2" vil uden tvivl kunne sige yderligere om netop denne
udgivelse, så vidt jeg ved har han haft adskellige.
jeg tænker, at den ligner et test pres, men er blevet brugt som
promo.......?

:)