Hansen Präsident
Fra : Sune

Dato : 11-08-03 22:26

Hejsa.

Jeg står og mangler et billede af etiketten fra ovenstående rom. Jeg
ville være dybt taknemmelig, hvis nogen kunne scanne en sådan etiket, og
poste den i dk.binaer.

På forhånd tak,

Sune Mølgaard

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 12-08-03 22:03

On Mon, 11 Aug 2003 23:25:31 +0200, Sune <sune@molgaard.org> wrote:

>Hejsa.
>
>Jeg står og mangler et billede af etiketten fra ovenstående rom. Jeg
>ville være dybt taknemmelig, hvis nogen kunne scanne en sådan etiket, og
>poste den i dk.binaer.

Jeg kan ikke få flasken ind i sanneren, så du må vente på, at den er
drukket - og det kommer nok til at tage lidt tid, da vi ikke er så
vilde med den..
Måske kan du bruge det her billede i mellemtiden:
http://www.berentzenshop.de/vshopmodule?HTML=berentzenshop.html&VS_TAB_NAME=BER_TEXTILIEN&COLOR=gelb

KS

Fra : Sune

Dato : 13-08-03 03:04

kelds snabela ofir dot dk wrote:

> [...]
> vilde med den..
> Måske kan du bruge det her billede i mellemtiden:

Tak skal du have.

Jeg skulle dog bruge billedet til en erstatningsetiket (Hansen ->
Jensen, Präsident -> Alterspräsident og 42 -> 80), og ville ikke tage
etiketten af flasken, idet jeg ikke er sikker på, om det vil lykkes. Jeg
har dog lagt den i blød nu, og så krydser jeg ellers fingre...

Synd, at I ikke bryder jer om den, men mon ikke den glider ned, trods
alt?

Sune

Fra : Sune

Dato : 16-08-03 01:36

> [...]
> vilde med den..
> Måske kan du bruge det her billede i mellemtiden:

Well, projektet er afsluttet. Hvis det kan more dig, så lægger jeg
resultatet i dk.binaer. "80" blev ikke særligt godt, men da var jeg i
alvorlig tidsnød

Hygge, og velbekomme med det resterende,

Sune