Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
køb af farve negativ film
Fra : Villads Bønding

Dato : 12-08-03 00:42

Hej
Er der nogen som kan hjælpe med nogle links til web butikker hvor man kan
købe film online. Er specielt interesseret i fuji farve negativ film 400
asa. Kan være danske eller udenlanske websider (og selvfølgeligt gerne
billige steder).
Venlig Hilsen
Villads Bønding

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 12-08-03 00:44

"Villads Bønding" <carpediem@nospamdadlnet.dk> wrote:
> [...]
> købe film online. Er specielt interesseret i fuji farve negativ film 400
> asa. Kan være danske eller udenlanske websider (og selvfølgeligt gerne

http://www.billigefilm.dk/
http://www.inter-photo.dk/
http://www.photoshop.dk/

Og sikkert mange andre...

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 12-08-03 08:32

"Villads Bønding" <carpediem@nospamdadlnet.dk> wrote in news:3f3829c6$0$6831
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> [...]
> købe film online. Er specielt interesseret i fuji farve negativ film 400
> asa. Kan være danske eller udenlanske websider (og selvfølgeligt gerne

Nedenstående søgning i gruppen giver en del svar, hvis du læser trådene..

http://groups.google.com/groups?
q=billige+film+group:dk.fritid.foto&hl=en&lr=&ie=UTF-8
&group=dk.fritid.foto&scoring=d

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 08:41

MX2.com

Karsten

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 14-08-03 15:24

Hej

Da jeg bestilte hos dem, sagde de at de ikke sendte til DK...

Jeg bruger nu http://www.speedgraphic.co.uk/

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen