NVIDIA GeForce4 Ti4200 uden lyd
Fra : Bent Hejgendorf

Dato : 12-08-03 05:36

Jeg vil gerne afspille film fra computeren ned på TV'et.

Til dette bruger jeg et S-VHS kabel fra TV-Out til scartstik
(omformer fra SVHS til scartstik) på TV'et.

Men billedet på TV er uden lyd og med meget dårlige farver.
Hvad gør jeg ved det?
Jeg kan selvfølgelig stille på farverne på TV'et, men så
påvirker jeg jo alle programmerne og det er jeg ikke
interesseret i.

Jeg håber at der er nogle kloge hoveder der kan svare på
mine spørgsmål.

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 12-08-03 08:19

Bent Hejgendorf wrote:
> [...]
> påvirker jeg jo alle programmerne og det er jeg ikke
> interesseret i.
>
> Jeg håber at der er nogle kloge hoveder der kan svare på

Der er ikke lyd i Signalet fra Grafikkortet...
Du skal bruge udgangen fra dit lydkort!

Signalet bliver nok ikke bedre, desværre. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor
slemt det er, men generelt så er kvaliteten ikke overvældende.

Anders Lorentzen

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 16:22

> [...]
>
>Signalet bliver nok ikke bedre, desværre. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor
>slemt det er, men generelt så er kvaliteten ikke overvældende.
Der burde ikke være den helt store forskel, en anelse mere utydelig, men så
heller ikke mere, eks: er min desktop lidt udvisket på tv'et, men eks: mpg
film fra pc til tv står helt perfekt, og ja lyden skal over lydkortet.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/