Forsikringsspørgsmål
Fra : Tommy Hansen

Dato : 04-08-03 13:03

Hej
Efter en vandskade skal jeg have lagt nyt tæppe på, udlejers forsikring skal
betale tæppet, men vil ikke betale for at tømme stuen, så tæppefolkene kan
komme til. De mener det er min løs øre forsikring der skal betale.
Mit selskab siger at det er en del af det at lægge nye tæpper, hvilket jeg
også mener.
Kan nogen henvise til en § jeg kan bruge over for taksator ?

--
Vh
Tommy

Fra : Henning

Dato : 04-08-03 20:56

On Mon, 4 Aug 2003 14:02:33 +0200, "Tommy Hansen"
<tommyhh@XXXtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>også mener.
>Kan nogen henvise til en § jeg kan bruge over for taksator ?

Du skal vel ikke argumentere overfor taksator? Tæppefolkene sender en
komplet regning, så må selskaberne indbyrdes bagefter finde ud af at
fordele regningen?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 04-08-03 22:32

> Du skal vel ikke argumentere overfor taksator? Tæppefolkene sender en
> komplet regning, så må selskaberne indbyrdes bagefter finde ud af at
> fordele regningen?

Hmm, tæppefolkene kan jo ikke ligge tæpper på så længe møblerne står her,
jeg tror ikke jeg kan få dem til at flytte dem.
Jeg syntes det er svært at finde noget på nettet, jeg håber og finde en
sætning alá "skaderne skal udbedres uden væsenlig gene for lejer"

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 05-08-03 00:36

Tommy Hansen skrev:

> [...]
> Jeg syntes det er svært at finde noget på nettet, jeg håber og finde en
> sætning alá "skaderne skal udbedres uden væsenlig gene for lejer"

Jeg kunne forestille mig at mange tæppefolk kunne betales til at fjerne
møbler selv... men ellers er det jo et flytte firma du skal have fat i...
--
Mvh. Peter.