Prøver lige igen.
Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 31-07-03 08:19

Jeg har for godt 1 måned siden købt

2 stk. Computere, på en auktion her i nyhedsgrupperne.
Jeg var den højest bydende, og fik maskinerne for 1250 kr. stk.

Auktionen blev holdt af deres IT mand der er tilknyttet de 2 biblioteker.
Han skrtev tydeligt at det ikke var ham, men derimod bilbliotekerne der
havde dem til salg, og maskinerne er afhentet de 2 steder.

Ved afhentningen af maskinerne fik vi en kvittering på at maskinerne, og
at der medfølger styresystem til de 2 anlæg, som vi senere har konstateret
at
det ikke er gældende.

Hvilken mulighed har jeg så som køber for at få fat i disse 2 stk.
styresystemer. ?

/ T Rex

Fra : Ole Andersen

Dato : 31-07-03 08:25

-= T Rex - 6400 =- wrote:
> [...]
> at
> det ikke er gældende.
>
> Hvilken mulighed har jeg så som køber for at få fat i disse 2 stk.

Så styresystemet er nævnt på kvitteringerne, men ikke af salgsmaterialet?

Hvordan lød den beskrivelse, som var grundlag for din deltagelse i
auktionen?

--
Ole Andersen, Copenhagen, Denmark * http://palnatoke.net
Thesis #34: To speak with a human voice, companies must share the