Bindingsperiode
Fra : Michael Salomonsen

Dato : 26-07-03 11:49

Hej gruppe

Jeg købte i starten af juni en mobiltelefon, og på oprettelsen står at
aftalen er uopsigelig i 6 mdr fra idag (altså den dag aftalen blev
oprettet) - det er så også ok. Nu har jeg så langt om længe fået kortet
efter flere rykkere, og her står at kortet gælder fra 24.7 og abonnementet
er uopsigeligt i 6 mdr fra den dato. Så er spørgsmålet - kan jeg ikke holde
mig til at der på selve kontrakten står at den er uopsigelig i 6 mdr fra
kontraktdato?

-Michael

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 26-07-03 12:33

"Michael Salomonsen" <michaels@(fjern_mig)multicom.dk> wrote in message
> [...]
holde
> mig til at der på selve kontrakten står at den er uopsigelig i 6 mdr fra

Bare glem det - fik endelig fat i dem - bindingsperioden bliver rettet til
den oprindelige.

-Michael