s=?ISO-8859-1?B?+GdlciBoauY=?=lp med evt. ~
Fra : Brian Zebeaune

Dato : 19-12-00 14:38

Findes der lignende programmer til agax, til VIRUS bekæmpelse? Jeg har
beskadigede filer på en af mine partitioner og får at vide af agax at jeg
"muligvis" har virus men at der opstod en fejl under åbningen af filerne!

så jeg tænkte om der måske var andre små smarte programmer som kunne slippes
løs på denne partition?

TechTool Pro laver en liste over beskadigede filer som den ikke kan fixe.

Brian

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-12-00 14:05

In article <B6651538.4778%tilbrian@mac.com>, Brian Zebeaune
<tilbrian@mac.com> wrote:

> Findes der lignende programmer til agax, til VIRUS bekæmpelse?

Ja, adskillige men de to bedste er ikke gratis.

> Jeg har beskadigede filer på en af mine partitioner og får at vide af
> agax at jeg "muligvis" har virus men at der opstod en fejl under
> åbningen af filerne!

Det er bare noget den siger fordi den ikke kan åbne filerne.

> TechTool Pro laver en liste over beskadigede filer som den ikke kan fixe.

Så dem tager du og smider ud, de laver bare ballade på din disk.

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 20-12-00 00:55

Martin Edlich wrote:

> Så dem tager du og smider ud, de laver bare ballade på din disk.

Hvis de er afsindig vigtige, og ikke kan erstattes, så kan man muligvis
reparere dem med ResEdit og Hexedit, men det er ikke for nybegyndere -
og forsøget kan godt være spild af tid.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen