/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
skift til telia
Fra : KsNa


Dato : 07-08-03 16:43

Ved nummerportering til Telia (SMS 0 kroner), er nummeret blevet lukket hos
det gamle selvskab (giver 3klangstone hvis man ringer til det), men den nye
telefon(3510i) med Telias SIMkort skriver "SIM kortet kunne ikke
registreres", betyder et at kortet er defekt eller, at Telia ikke har åbnet
endnu (skulle ellers virke fra kl.06.00 idag).

Mvh.
Kim



 
 
Brian (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 07-08-03 16:47

Hejsa

KsNa wrote:
> Ved nummerportering til Telia (SMS 0 kroner), er nummeret blevet
> lukket hos det gamle selvskab (giver 3klangstone hvis man ringer til
> det), men den nye telefon(3510i) med Telias SIMkort skriver "SIM
> kortet kunne ikke registreres", betyder et at kortet er defekt
> eller, at Telia ikke har åbnet endnu (skulle ellers virke fra
> kl.06.00 idag).

Nåda.....

Hvad vil du så gøre ved det ??

*Hint: Ring til Telia Support*

/Brian



Fischer (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 07-08-03 17:13

> Hvad vil du så gøre ved det ??
> *Hint: Ring til Telia Support*

Du får det til at lyde som noget man lige klarer på ½ time.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



KsNa (07-08-2003)
Kommentar
Fra : KsNa


Dato : 07-08-03 17:25


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3f327ae2$0$13263$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Hvad vil du så gøre ved det ??
> > *Hint: Ring til Telia Support*
>
> Du får det til at lyde som noget man lige klarer på ½ time.
>

Det syntes jag nu ikke, ventetiden har varet fra den 5 juli 2003, altså lidt
over en måned, når så brevet med datoen kommer forventer man da også at det
fungerer, tilmed har jeg jo først beklaget mig næsten 12timer efter at det
skulle virke.

Mvh.
Kim



Fischer (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 07-08-03 18:39

> > > Hvad vil du så gøre ved det ??
> > > *Hint: Ring til Telia Support*
> >
> > Du får det til at lyde som noget man lige klarer på ½ time.
>
> Det syntes jag nu ikke, ventetiden har varet fra .....

Du misforstår mig.
Det var det med at få fat i Telia kundeservice jeg ikke mente man altid skal
forvente at klare på ½ time (overdrivelse fremmer forståelsen).

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



KsNa (07-08-2003)
Kommentar
Fra : KsNa


Dato : 07-08-03 17:27


"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> skrev i en meddelelse
news:bgts9j$a6h$1@sunsite.dk...
> Hejsa
>
> KsNa wrote:
> > Ved nummerportering til Telia (SMS 0 kroner), er nummeret blevet
> > lukket hos det gamle selvskab (giver 3klangstone hvis man ringer til
> > det), men den nye telefon(3510i) med Telias SIMkort skriver "SIM
> > kortet kunne ikke registreres", betyder et at kortet er defekt
> > eller, at Telia ikke har åbnet endnu (skulle ellers virke fra
> > kl.06.00 idag).
>
> Nåda.....
>
> Hvad vil du så gøre ved det ??
>
> *Hint: Ring til Telia Support*
>
Har prøvet (ventetid 4min. = udemærket) men de sige at jeg bare skal vente.

mvh.
Kim



Esben (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Esben


Dato : 07-08-03 17:59

Det er begynderfejl, telia har aldrig før fået et nummer porteret til dem
hehe
Esben
"KsNa" <ksna@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f327def$1$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> skrev i en meddelelse
> news:bgts9j$a6h$1@sunsite.dk...
> > Hejsa
> >
> > KsNa wrote:
> > > Ved nummerportering til Telia (SMS 0 kroner), er nummeret blevet
> > > lukket hos det gamle selvskab (giver 3klangstone hvis man ringer til
> > > det), men den nye telefon(3510i) med Telias SIMkort skriver "SIM
> > > kortet kunne ikke registreres", betyder et at kortet er defekt
> > > eller, at Telia ikke har åbnet endnu (skulle ellers virke fra
> > > kl.06.00 idag).
> >
> > Nåda.....
> >
> > Hvad vil du så gøre ved det ??
> >
> > *Hint: Ring til Telia Support*
> >
> Har prøvet (ventetid 4min. = udemærket) men de sige at jeg bare skal
vente.
>
> mvh.
> Kim
>
>



Odense (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Odense


Dato : 07-08-03 19:14

Jeg fik mit nr. flyttet over til Telia og jeg har altid været tilfreds. det
samme har min mand.
Express kan godt betale sig ,hvis man smsère meget.
Bente

"Esben" <FJERNES_Esben@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:bgu0l9$s73jh$1@ID-156254.news.uni-berlin.de...
> Det er begynderfejl, telia har aldrig før fået et nummer porteret til dem
> hehe
> Esben
> "KsNa" <ksna@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f327def$1$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> > "Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> skrev i en meddelelse
> > news:bgts9j$a6h$1@sunsite.dk...
> > > Hejsa
> > >
> > > KsNa wrote:
> > > > Ved nummerportering til Telia (SMS 0 kroner), er nummeret blevet
> > > > lukket hos det gamle selvskab (giver 3klangstone hvis man ringer til
> > > > det), men den nye telefon(3510i) med Telias SIMkort skriver "SIM
> > > > kortet kunne ikke registreres", betyder et at kortet er defekt
> > > > eller, at Telia ikke har åbnet endnu (skulle ellers virke fra
> > > > kl.06.00 idag).
> > >
> > > Nåda.....
> > >
> > > Hvad vil du så gøre ved det ??
> > >
> > > *Hint: Ring til Telia Support*
> > >
> > Har prøvet (ventetid 4min. = udemærket) men de sige at jeg bare skal
> vente.
> >
> > mvh.
> > Kim
> >
> >
>
>



Georg (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Georg


Dato : 07-08-03 18:07

Jeg må desværre skuffe dig. Du har selv valgt at blive telia kunde. Fra nu
af, vil du trækkes med uforklarlige regninger, også selvom din telefon ikke
virker. Skulle du betale regningerne, vil du modtage rykkere. Nægter du, at
betale for noget du ikke har brugt, ja så vil du også få regning, rykkere
osv. Når du ringer til Telia kundeservice og de lover dig, at nu har de fået
styr på det, ja så sender de en regning mere plus, naturligvis et ekstra
opkrævningsgebyr. Det er din egen skyld. Du kunne jo bare have valgt et
selskab der har lidt mere styr på tingene.

Georg (der ALDRIG bliver Telia kunde, om så der kun fandtes Telia)



KsNa (07-08-2003)
Kommentar
Fra : KsNa


Dato : 07-08-03 18:58


"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3f328748$0$76084$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg må desværre skuffe dig. Du har selv valgt at blive telia kunde. Fra nu
> af, vil du trækkes med uforklarlige regninger, også selvom din telefon
ikke
> virker. Skulle du betale regningerne, vil du modtage rykkere. Nægter du,
at
> betale for noget du ikke har brugt, ja så vil du også få regning, rykkere
> osv. Når du ringer til Telia kundeservice og de lover dig, at nu har de
fået
> styr på det, ja så sender de en regning mere plus, naturligvis et ekstra
> opkrævningsgebyr. Det er din egen skyld. Du kunne jo bare have valgt et
> selskab der har lidt mere styr på tingene.
>


Nu er det min datter der skal bruge telefonen, og flere af hendes
klassekammerater har samme type Teliaabonenent, det virker fint og de har
ikke haft nogen problemer, jeg har da også været skæptisk efter at jeg har
læst her i gruppen, men når man kender flere hvor det virker fint er jeg
alligevel ikke så skæptisk, nu får vi se hvordan det kommer til at virke.

Mvh.
Kim



Odense (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Odense


Dato : 07-08-03 19:15

Jeg har aldrig fået rykkere og ekstre regninger...

Bente

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3f328748$0$76084$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg må desværre skuffe dig. Du har selv valgt at blive telia kunde. Fra nu
> af, vil du trækkes med uforklarlige regninger, også selvom din telefon
ikke
> virker. Skulle du betale regningerne, vil du modtage rykkere. Nægter du,
at
> betale for noget du ikke har brugt, ja så vil du også få regning, rykkere
> osv. Når du ringer til Telia kundeservice og de lover dig, at nu har de
fået
> styr på det, ja så sender de en regning mere plus, naturligvis et ekstra
> opkrævningsgebyr. Det er din egen skyld. Du kunne jo bare have valgt et
> selskab der har lidt mere styr på tingene.
>
> Georg (der ALDRIG bliver Telia kunde, om så der kun fandtes Telia)
>
>



M_abs (07-08-2003)
Kommentar
Fra : M_abs


Dato : 07-08-03 20:40


"Odense" <bente76@"FJERN"privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3f329718$0$13259$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg har aldrig fået rykkere og ekstre regninger...
>
> Bente

Så vent til du engang prøver at forlade dem, regn bare med at de ikke "får"
opsigelse første gang den kommer. Når du så ikke har været kunde hos i et
halvt til helt år, får du pludselig en regning der bare siger:
rykkergebyr 100 kr.
rykkergebyr 100 kr.

selv om du har betalt alle regninger du har fået, og du aldrig har modtaget
de regninger som Telia mener du skal betale rykkergebyr for.
Når du så ringer til deres "kundeservice" så holder de ferie eller er syge
lige længe nok til at regningen med rykkerne udløber.

Dette er taget ud fra mine egne oplevelser med Telia, da jeg forlod dem. Jeg
lukkede 2 abb. med 2 ugers mellemrum selvfølgelig i hver sigt brev, Telia
"modtog ikke" brevene eller de havde fejlet, men jeg skulle selvfølgelig
stadig betale for den ekstra måned.
Det der fik mig til at skifte fra dem, var at de "glemte" at sende mig en
regning og så sendte mig en rykker for denne regning.
Sjovt nok "glemte" telia regningen lige før jul, næste år lige før jul kom
de 2x rykkergebyr, uden forklaring.

Jeg stoler ikke ret meget på noget teleselskab, men jeg stoler slet ikke på
Telia.

Det ene positive ved dem dengang var at jeg har aldrig ventet mere 5 minuter
i telefonen på kundeservice, og jeg mindst en gang har ringet til
kundeservice kl. 5 om natten.

mvh Morten



Bo Larsen (08-08-2003)
Kommentar
Fra : Bo Larsen


Dato : 08-08-03 07:18

M_abs og mange andre wrote:

Jeg forstår ikke den hetz der kører modt Telia. Det er ligesom for eet par
år tilbage hvor det var Debitel det gik ud over. Bevars Telia laver fejl,
men det gør TDC, SonoFon og de andre selskaber også. Så hvad er problemet?

- Jeh er selv kunde i Telia, og har både fastnet-telefon, mobiltelefoner og
ADSL hos dem. Jeg oplever ikke disse problemer og har heller ikke oplevet
ventetid når der skal ringes til Deres kundeservice.

På mig virker det som om folk ikke har andet at tage sig til!

Og Nej! Jeg er _ikke_ ansat hos Telia!
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
- En glad Telia-kunde.





Connie Nielsen (08-08-2003)
Kommentar
Fra : Connie Nielsen


Dato : 08-08-03 08:28

> Jeg forstår ikke den hetz der kører modt Telia. Det er ligesom for eet par
> år tilbage hvor det var Debitel det gik ud over. Bevars Telia laver fejl,
> men det gør TDC, SonoFon og de andre selskaber også. Så hvad er problemet?

Nu har jeg været sonofon kunde i snart 6-7 år, og har altid fået en god og
hurtig behandling. Regningerne er altid blevet betalt til tiden, så ingen
problemer der.
Sidste år købte jeg dog en billig telefon med telia abonnement, og begyndte
at bruge nummeret i bilen. Jeg er nu blevet lovet at de har slettet mig inde
hos Telia, men tror ikke helt på det endnu. Jeg har indtil videre betalt
700.- i "rykker gebyr" for regninger jeg aldrig har modtaget. De sender et
rykker gebyr ud, men ingen regning.
Til alle der overvejer Telia.....Glem det, hvis ikke du vil flåes
fuldstændig.
Sidst jeg snakkede med Telia, fik de at vide at hvis der kom een rykker mere
til min adresse, kunne de diskutere det videre forløb med en advokat i
stedet. De er det største svindler firma der findes pt i Danmark...

Puhhh, der fik jeg luft.

Mvh..Søren Jørgensen ( Skrevet fra konens computer)



Per Thomsen (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 11-08-03 13:29


"Connie Nielsen" <connie@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse
news:bgvjd6$sl8$1@sunsite.dk...
> > Jeg forstår ikke den hetz der kører modt Telia. Det er ligesom for eet
par
> > år tilbage hvor det var Debitel det gik ud over. Bevars Telia laver
fejl,
> > men det gør TDC, SonoFon og de andre selskaber også. Så hvad er
problemet?
>
> Nu har jeg været sonofon kunde i snart 6-7 år, og har altid fået en god og
> hurtig behandling. Regningerne er altid blevet betalt til tiden, så ingen
> problemer der.
> Sidste år købte jeg dog en billig telefon med telia abonnement, og
begyndte
> at bruge nummeret i bilen. Jeg er nu blevet lovet at de har slettet mig
inde
> hos Telia, men tror ikke helt på det endnu. Jeg har indtil videre betalt
> 700.- i "rykker gebyr" for regninger jeg aldrig har modtaget. De sender et
> rykker gebyr ud, men ingen regning.
> Til alle der overvejer Telia.....Glem det, hvis ikke du vil flåes
> fuldstændig.
> Sidst jeg snakkede med Telia, fik de at vide at hvis der kom een rykker
mere
> til min adresse, kunne de diskutere det videre forløb med en advokat i
> stedet. De er det største svindler firma der findes pt i Danmark...
>

Det lydder meget som min historie, både med Sonofon og med Telia.

Godt nok er jeg kun kommet op på 400,- i inkasso- og rykkergebyrer.
(_Var_tilmeldt_PBS_)

Per



Kurt (12-08-2003)
Kommentar
Fra : Kurt


Dato : 12-08-03 18:46

Nu må I tage jer sammen.
Telia er et firma af de værre.
Jeg har kæmpet med dem i 6 måneder vedrørende en regning på latterlige kr.
45,-, som jeg har dokumenteret overfor dem at jeg har betalt.
Men jeg ved ikke om Telia bevidst ser bor bort fra beviser.
Jeg har modtaget et utal af rykkere på 100 kr, samt inkassovarsler.
Dette til trods for jeg har klaget til dem og bedt dem om en afgørelse.
Det var et råd jeg fik fra IT- & Telestyrelsen.
Både jeg selv og IT- & Telestyrelsen har telefoneret til Telia flere gange
uden at kunne i kontakt til dem, så gad vide om deres telefoner er
defekte?????

Rykkerne begyndte først at komme da vi opsagde vores mobilabonnement.

Så sålænge I beholder jeres abonnement så hører I nok ikke fra Telia, men
hvis I vover at opsige jeres abonnement, så får I nok en lille hilsen.

mvh.

Kenneth


"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev i en meddelelse
news:ZZLZa.49237$Kb2.2157671@news010.worldonline.dk...
>
> "Connie Nielsen" <connie@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse
> news:bgvjd6$sl8$1@sunsite.dk...
> > > Jeg forstår ikke den hetz der kører modt Telia. Det er ligesom for eet
> par
> > > år tilbage hvor det var Debitel det gik ud over. Bevars Telia laver
> fejl,
> > > men det gør TDC, SonoFon og de andre selskaber også. Så hvad er
> problemet?
> >
> > Nu har jeg været sonofon kunde i snart 6-7 år, og har altid fået en god
og
> > hurtig behandling. Regningerne er altid blevet betalt til tiden, så
ingen
> > problemer der.
> > Sidste år købte jeg dog en billig telefon med telia abonnement, og
> begyndte
> > at bruge nummeret i bilen. Jeg er nu blevet lovet at de har slettet mig
> inde
> > hos Telia, men tror ikke helt på det endnu. Jeg har indtil videre betalt
> > 700.- i "rykker gebyr" for regninger jeg aldrig har modtaget. De sender
et
> > rykker gebyr ud, men ingen regning.
> > Til alle der overvejer Telia.....Glem det, hvis ikke du vil flåes
> > fuldstændig.
> > Sidst jeg snakkede med Telia, fik de at vide at hvis der kom een rykker
> mere
> > til min adresse, kunne de diskutere det videre forløb med en advokat i
> > stedet. De er det største svindler firma der findes pt i Danmark...
> >
>
> Det lydder meget som min historie, både med Sonofon og med Telia.
>
> Godt nok er jeg kun kommet op på 400,- i inkasso- og rykkergebyrer.
> (_Var_tilmeldt_PBS_)
>
> Per
>
>



Per Thomsen (13-08-2003)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 13-08-03 08:00

> Nu må I tage jer sammen.

?

> Telia er et firma af de værre.
> Jeg har kæmpet med dem i 6 måneder vedrørende en regning på latterlige kr.
> 45,-, som jeg har dokumenteret overfor dem at jeg har betalt.
> Men jeg ved ikke om Telia bevidst ser bor bort fra beviser.
> Jeg har modtaget et utal af rykkere på 100 kr, samt inkassovarsler.
> Dette til trods for jeg har klaget til dem og bedt dem om en afgørelse.
> Det var et råd jeg fik fra IT- & Telestyrelsen.
> Både jeg selv og IT- & Telestyrelsen har telefoneret til Telia flere gange
> uden at kunne i kontakt til dem, så gad vide om deres telefoner er
> defekte?????
>
> Rykkerne begyndte først at komme da vi opsagde vores mobilabonnement.
>
> Så sålænge I beholder jeres abonnement så hører I nok ikke fra Telia, men
> hvis I vover at opsige jeres abonnement, så får I nok en lille hilsen.

Din historie er jo ikke meget anderledes end Connies, Fischers og min.

Per



Fischer (08-08-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 08-08-03 09:00

> Jeg forstår ikke den hetz der kører modt Telia. Det er ligesom for
> eet par år tilbage hvor det var Debitel det gik ud over. Bevars Telia
> laver fejl, men det gør TDC, SonoFon og de andre selskaber også.
> Så hvad er problemet?

Problemet er at Telia laver mange flere fejl end de andre.

Af alle klager over mobilselskaber hos Forbrugerinformation, står Telia for
de 53%. Det er faktisk ret godt gået når man tænker på hvor lille en
markedsandel de har.

Kilde:
http://www.fi.dk/presse/faktaartikler/teleklager/

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Claus E Beyer (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Claus E Beyer


Dato : 07-08-03 16:47

"KsNa" <ksna@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f327373$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Ved nummerportering til Telia (SMS 0 kroner), er nummeret blevet lukket hos
> det gamle selvskab (giver 3klangstone hvis man ringer til det), men den nye
> telefon(3510i) med Telias SIMkort skriver "SIM kortet kunne ikke
> registreres", betyder et at kortet er defekt eller, at Telia ikke har åbnet
> endnu (skulle ellers virke fra kl.06.00 idag).

Findes der virkeligt nogen der skifter TIL Telia?

Claus


KsNa (07-08-2003)
Kommentar
Fra : KsNa


Dato : 07-08-03 17:26


"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bgtsbk$s0aog$1@ID-62896.news.uni-berlin.de...
> "KsNa" <ksna@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f327373$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> > Ved nummerportering til Telia (SMS 0 kroner), er nummeret blevet lukket
hos
> > det gamle selvskab (giver 3klangstone hvis man ringer til det), men den
nye
> > telefon(3510i) med Telias SIMkort skriver "SIM kortet kunne ikke
> > registreres", betyder et at kortet er defekt eller, at Telia ikke har
åbnet
> > endnu (skulle ellers virke fra kl.06.00 idag).
>
> Findes der virkeligt nogen der skifter TIL Telia?
>

Ja, SMS til 0 (nul) kroner kan gøre det(der ringer aldrig)

Mvh.
Kim



Flemming Joensson (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Flemming Joensson


Dato : 07-08-03 17:49

"KsNa" <ksna@mail.dk> wrote in
news:3f327def$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

>
> Ja, SMS til 0 (nul) kroner kan gøre det(der ringer aldrig)

Men med den abonnmentspris, så skal der godt nok smides nogle sms'er afsted
før det er billigere end CBB / Telmore.

Flemming

KsNa (07-08-2003)
Kommentar
Fra : KsNa


Dato : 07-08-03 19:14


"Flemming Joensson" <flemming@fjerndette.joensson.org> skrev i en meddelelse
news:Xns93D0BF7403B7Cflemmingfjerndettejo@212.242.40.196...
> "KsNa" <ksna@mail.dk> wrote in
> news:3f327def$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
> >
> > Ja, SMS til 0 (nul) kroner kan gøre det(der ringer aldrig)
>
> Men med den abonnmentspris, så skal der godt nok smides nogle sms'er
afsted
> før det er billigere end CBB / Telmore.

Ja der skal sendes 20stk pr. dag i gennensnit.
Selv om det næsten er en Telmore-Guru-gruppe der er her, og med fare for
øretæver siger jeg det alligevel, det er altså ikke for ALLE, at det er
billigst med telmore.
Hvis du viste hvor mange SMSer, piger på 14-15 år kan sende på bare én time,
så jeg er ikke i tvivl - det vil være billigere med Telias SMS-0-kroner.

mvh.
Kim



Kamran Sarwar (09-08-2003)
Kommentar
Fra : Kamran Sarwar


Dato : 09-08-03 14:01

For min lillesøster kan det slet ikke betalte sig med andet en Telias gratis
sms abonnement.

Min lillesøster sender mange sms'er til udlandet bl.a. til Pakistan og
resten af Asien. Med Telmore koster udlandsms fra DK 2,70 kroner pr sms . De
120 om måneden i abonnement for Telia er således hurtigt tjent hjem ved blot
1-2 sms pr dag. Hun sender måske i snit 20-30 sms om dagen til udlandet. Det
ville jo koste hende mindst 50-80 kroner om dagen med Telmore. Så 2 dages
sms forbrug hos Telmore svarer ca til abonnementsprisen hos Telia for
hende - resten af måneden er "gratis"

mvh

Kamran



Ole Rasmussen (09-08-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 09-08-03 16:46



Hej

"Kamran Sarwar" <KamranSarwar2000@hotmail.com> wrote:

>Min lillesøster sender mange sms'er til udlandet bl.a. til Pakistan og
>resten af Asien. Med Telmore koster udlandsms fra DK 2,70 kroner pr sms . De
>120 om måneden i abonnement for Telia er således hurtigt tjent hjem ved blot
>1-2 sms pr dag

Så tror jeg at hun på eet eller andet tidspunkt får et økonomisk chok,
den med "gratis" SMS gælder kun inden for Danmark, så med mindre de
sms'er hun sender, er til Danske telefoner der befinder sig i udlandet,
så kommer der nok noget af en regning.

Sakset fra Telia's betingelser for Express abb:

<copy>
Fri SMS, hvor gælder det?
Fri SMS i DK
Sendte SMS fra person til person
Sendte SMS til 767/555

SMS’erne til nul kroner må bruges til normalt privat brug, fra person
til person i Danmark
</copy>


--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Flemming Joensson (13-08-2003)
Kommentar
Fra : Flemming Joensson


Dato : 13-08-03 09:31

"KsNa" <ksna@mail.dk> wrote in
news:3f3296d9$0$48887$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Ja der skal sendes 20stk pr. dag i gennensnit.
> Selv om det næsten er en Telmore-Guru-gruppe der er her, og med fare
> for øretæver siger jeg det alligevel, det er altså ikke for ALLE, at
> det er billigst med telmore.

Det var heller ikke min mening at påstå dette. For mig, som sender ca. 1-2
SMS per dag i løbet af et år kan det slet ikke gå an. Men jeg har en
lillesøster på 17 og tak skæbne, der lyder bip fra hendes telefon hvert 2.
minut næsten.

> Hvis du viste hvor mange SMSer, piger på 14-15 år kan sende på bare én
> time, så jeg er ikke i tvivl - det vil være billigere med Telias
> SMS-0-kroner.
>

Piger på 17 er ikke meget bedre ;) - jeg tror ikke helt hun sender så mange
at det kan betale sig at skifte for hende, endnu - set over en hel måned,
men det er ved at være tæt på.

Flemming

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408893
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste