Et lille LOL over Telia.
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 06-08-03 17:22

Nu jeg har klaget over Telmores forsinkelser (nu 8 dage), synes jeg lige i
skal høre noget spøjst:

I Juni fik jeg en opkrævning på telefoni for Januar måned.

628 kr.

Nu har jeg så lige d.d. fået opkrævning for Maj.

487 kr.

Det er som om teleselskaberne "Glemmer" regningerne når de er store? Jeg ved
også at mit Telmore nok er ved at være i minus, meeen... Det er fandme
lusket

Og jeg synes Telmore er forsinket?

// Troels

Fra : Søren Christensen

Dato : 06-08-03 17:37

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ved
> også at mit Telmore nok er ved at være i minus, meeen... Det er fandme

Kan du ikke snart finde på andre emner end om selskaber der er forsinket??
Vi alle, pånær dig tilsyneladende ved det kan ske i stort set ethvert
selskab....

Venligst

Fra : Devast8or

Dato : 06-08-03 18:55

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
>
> I Juni fik jeg en opkrævning på telefoni for Januar måned.
>
> 628 kr.
>
> Nu har jeg så lige d.d. fået opkrævning for Maj.

Småting.

Telia sendte mig rykkere over halvandet år efter de synes regningerne skulle
have vært betalt. Jeg fik 21 stk. i løbet af en uge. (og iøvrigt havde jeg
opsagt abonnementet længe forinden, efter alle kunstens regler - jeg kom
heller ikke til at betale regningerne).

Og så synes du et par måneder er noget :)

Devast8or

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 06-08-03 22:55

> [...]
ved
> også at mit Telmore nok er ved at være i minus, meeen... Det er fandme

Sku' det være nyt ? Telia har da været så forsinkede de sidste 5 år iflg
mine erfaringer.
Og så sendte de mig til inkasso igen 1 år efter første gang.
Jeg lod det gå til inkasso osv og betalte først lige inden byretten - men de
var aldrig i stand til at forklare hvordan mine regninger skulle hænge
sammen.
I den periode fik du dine regninger fordelt i små regninger over 3-4 måneder
!

Skod, skod, skod - aldrig mere !

På arbjedet har jeg gennem længere tid haft med Telia i både DK og SE at
gøre - det er ABSOLUT ikke bedre til at håndtere store erhvervskunder !
Så køber jeg trods alt hellere aktier i TDC !

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....