Dimitri from Paris - surt opstød
Fra : Per Madsen

Dato : 10-08-03 23:55

Havde købt billet til arrangementet i Vega i går (lørdag) med Dj'en
Dimitri from Paris. Jeg havde givet 125,- spir + 15 kr. gebyr for
billetten, og havde en kanon aften,- men: da jeg skred klokken halv
fem/fem søndag morgen, havde Dimitri endnu ikke vist sig ved pulten.
Folk skal varmes op osv.- fair nok, meeen...jeg har trods alt betalt for
at høre ham.

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 11-08-03 08:50

Per Madsen wrote:
> [...]
> fem/fem søndag morgen, havde Dimitri endnu ikke vist sig ved pulten.
> Folk skal varmes op osv.- fair nok, meeen...jeg har trods alt betalt

Hmm. Sikke en øv oplevelse.!
Du burde kunne få dine penge tilbage.. Det ville jeg ihvertfald prøve
på..! :-/

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : -V-

Dato : 11-08-03 09:56

Per Madsen wrote:
> [...]
> fem/fem søndag morgen, havde Dimitri endnu ikke vist sig ved pulten.
> Folk skal varmes op osv.- fair nok, meeen...jeg har trods alt betalt

Ville have været der, men kunne ikke.

Hvem spillede så?
DJ's fra Ideal Bar, oder?

-V-

Fra : Kris

Dato : 11-08-03 17:19

"Per Madsen" wrote
> [...]
> fem/fem søndag morgen, havde Dimitri endnu ikke vist sig ved pulten.
> Folk skal varmes op osv.- fair nok, meeen...jeg har trods alt betalt for

Hey Per, Jeg var selv på vega i lørdags og høre Dimitri. Han stod og mixede
kl.2330 da vi kom og han stod og spillede i to timer min. Så forstår ikke
helt hvad du mener...
Efter Dimitri gik en for mig ukendt DJ, John Julius Knight på, men jeg
mærkede næsten ingen forskel på ham og Dimitri. De rykkede begge to og det
tror jeg hele vega var enige om - fed stemning!
- synes 150 kr. er lige i overkanten, men fedt det var det.

- Kris

Fra : Per Madsen

Dato : 12-08-03 21:39

Kris <nomail@toomuchspam.com> wrote:

> [...]

> tror jeg hele vega var enige om - fed stemning!
> - synes 150 kr. er lige i overkanten, men fedt det var det.

Arrggghhh,- vi kom først kl 0.30-01.00, og der var han skredet så det
forklarer jo en del. Jeg har nu godt nok aldrig været til et
DJ-arrangement hvor hovednavnet starter,- bummer (10 dummeslag til
mig!!). Nå, men det var nu fedt alligevel, og ja, der var gang i den...
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.