You Spin Me Round med ny tekst - hvem????
Fra : Nico

Dato : 08-08-03 13:50

Hvem har lavet 'nyudgivelsen' af Dead or Alives klassiker You Spin Me Round.
Sangen kører 100% på Dead Or Alives melodi, men teksten er komplet
anderledes. Genial remake. Hvem er det med og hvad hedder den?

Fra : Hippy

Dato : 08-08-03 14:44

Dannii Minogue VS Dead Or Alive - I Begin To Spin Me Around

MVH
Brian/

Fra : -V-

Dato : 08-08-03 16:18

Hippy wrote:
> Dannii Minogue VS Dead Or Alive - I Begin To Spin Me Around

Sjovt, jeg hørte netop den sang forleden og kom straks til at tænke på DoA.

Dejligt, at den gamle musikassociationsevne stadig virker.

-V-

Fra : Per Moreau

Dato : 08-08-03 16:35

"Hippy" <hippy1981@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Dannii Minogue VS Dead Or Alive - I Begin To Spin Me Around
>
> MVH
> Brian/

Pssst: Hvis du vil spare kronerne og have den her og nu, så ligger
nummeret på www.mp3search.com i 256K
Bare søg på Dead Or Alive

Mvh
Per M.

Fra : -V-

Dato : 14-08-03 15:38

Per Moreau wrote:
> Pssst: Hvis du vil spare kronerne og have den her og nu, så ligger
> nummeret på www.mp3search.com i 256K
> Bare søg på Dead Or Alive

Tak for oplysningen.

Nu er den i heavy rotation på min Pod og i mit hovede.
Røvfedt nummer!

-V-