Ben Folds
Fra : Jakob Høppermann

Dato : 04-08-03 17:22

Er jeg den eneste der går her i Danmark og ber til at denne geniale mand,
samt eventuelt hans band snart gæster lille Danmark?

--
Med Venlig Hilsen - With Best Regards
Jakob Høppermann - Jakob Hoppermann

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-03 17:38

"Jakob Høppermann" <iVER_uRT@mail.dk> wrote in message
> Er jeg den eneste der går her i Danmark og ber til at denne geniale mand,
> samt eventuelt hans band snart gæster lille Danmark?

> [...]

Nix....

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-08-03 22:04

Jakob Høppermann wrote:
> Er jeg den eneste der går her i Danmark og ber til at denne geniale
> mand, samt eventuelt hans band snart gæster lille Danmark?

Nej da!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-03 06:16

Jakob Høppermann <iVER_uRT@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f2e8836$0$76073$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Er jeg den eneste der går her i Danmark og ber til at denne geniale mand,
> samt eventuelt hans band snart gæster lille Danmark?

> Med Venlig Hilsen - With Best Regards
> Jakob Høppermann - Jakob Hoppermann
_________

Det ved jeg ikke, vi aner ikke hvem gruppen er.

Hilsen Åge

Fra : Jakob Høppermann

Dato : 05-08-03 09:04

www.benfolds.com - Rockpianist, sanger og sangskriver! Enormt fed musik og
fede live-acts

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 05-08-03 15:38

> Er jeg den eneste der går her i Danmark og ber til at denne geniale mand,
> samt eventuelt hans band snart gæster lille Danmark?

Nu er det her muligvis et dumt spørgsmål.... Men er det den samme man jeg
mener at have hørt omtalt som et band ved navn "Ben Folds Five"? Nu kunne
jeg se at han har lavet et kendt album ved navn Ben Folds Live....er det
bare det jeg har hørt, eller findes begge dele?

/Morten

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-08-03 17:25

Morten Bock Sørensen wrote:

> [...]
> Nu kunne jeg se at han har lavet et kendt album ved navn Ben Folds
> Live....er det bare det jeg har hørt, eller findes begge dele?

Ben Folds er en person, og hans gamle band hed Ben Folds Five, selvom de
kun var tre i bandet.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 05-08-03 20:08

> Ben Folds er en person, og hans gamle band hed Ben Folds Five, selvom de
> kun var tre i bandet.

Ahh...så jeg var ikke helt på vildspor