"Cæsar - Den Unge Hr. Pedersen" hvor ?
Fra : Skirk

Dato : 04-08-03 15:32

Hej

Jeg er på jagt efter det sjofle nummer "Den Unge Hr. Pedersen" som er sunget
af vores allesammens Cæsar :) men hvor kan man få det nummer henne ?

MVH

Skirk

Fra : Dennis Jensen

Dato : 04-08-03 16:55

Hej
Der er en sang som hedder:"Den lange hr. Jensen" på en cd med cæsar, som
hedder 15 frække. Og den har jeg lige lånt på biblioteket...

Fra : Skirk

Dato : 04-08-03 20:55

Ja det ved jeg men det er ikke den :(

Fra : Jesper F

Dato : 04-08-03 21:55

In article <3f2eba62$0$13175$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Skirk
<eg@ef.com> wrote:

> Ja det ved jeg men det er ikke den :(

Jeg søger den osse, men jeg tror ikke den er på CD.

Jeg kunne også godt ønske en genudgivelse af hans gamle LP 'terningen
er kastet' med de gamle som f.eks. Storkespringvandet, Flade Jensen
m.m. Jeg har LP'en, men den er godt ridset og slidt.
Jeg havde regnet med/håbet på, at man evt. havde gjort det, efter at
han døde, men jeg har ikke set den endnu.....

mvh jesper

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 05-08-03 10:07

"Jesper F" <NOSPAMfirecat2504@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg havde regnet med/håbet på, at man evt. havde gjort det, efter at
> han døde, men jeg har ikke set den endnu.....

Har den ikke selv, men en af mine spillekammerater beskriver altid pladen
med "Den unge Hr. Pedersen" og tilsvarende sange (Den lange Hr. Jensen,
forfra og bagfra) som "Københavnerviser"

Mvh
Anders

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 07-08-03 17:43

On Tue, 5 Aug 2003 11:07:01 +0200, "Anders Bro Bystrup" <andersbystrup@stofanet.dk> wrote:

>Har den ikke selv, men en af mine spillekammerater beskriver altid pladen
>med "Den unge Hr. Pedersen" og tilsvarende sange (Den lange Hr. Jensen,
>forfra og bagfra) som "Københavnerviser"

Ifølge nogle noter vedlagt en CD til eget brug, findes sangen på udgivelse
med titlen "Cæsar synger københavnerviser". Det er nok den samme.

--
P3 - slukket radio