Babes med "mandeværktøj"
Fra : Martin Jensen

Dato : 04-08-03 11:41

Hej!

En musikvideo med en masse hårdtarbejdende, svedige babes. De arbejder med
"mandeværktøj" til et dance track. Hvad er det gruppen (dj'en) og sangen
hedder?

VH
Martin

Fra : DumbWarrior

Dato : 04-08-03 13:50

hæhæhæhæ....
Det er en lækker musik video.

Det er Benny Benassi - Satisfaction

VH
DW

Fra : Martin Jensen

Dato : 04-08-03 13:56

Hehe nu ingen lumske bagtanker...Jeg synes jo bare det er en flot produceret
video!

Mange tak!

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-08-03 15:04

Martin Jensen wrote:
> Hehe nu ingen lumske bagtanker...Jeg synes jo bare det er en flot
> produceret video!

??? Er du nu sikker på det er den eneste tanke.. LOL

> Mange tak!

BTW, er der nogle der ved hvor videoen kan hentes.?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-08-03 16:59

Henrik Sørensen wrote:

> ??? Er du nu sikker på det er den eneste tanke.. LOL

> BTW, er der nogle der ved hvor videoen kan hentes.?

Kan hentes her
http://stream.qtv.apple.com/qtv/videoc/http/benn001/benn001_http_300_ref.mov

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-08-03 17:07

Robert Eriksen wrote:

> Kan hentes her

http://stream.qtv.apple.com/qtv/videoc/http/benn001/benn001_http_300_ref.mov

Takker mange gange..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-08-03 17:17

Henrik Sørensen wrote:

http://stream.qtv.apple.com/qtv/videoc/http/benn001/benn001_http_300_ref.mov

> Takker mange gange..

Hmm.. Mystisk jeg har ikke lyd på... :-?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Michael Castensen

Dato : 06-08-03 18:52

"Henrik Sørensen" <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse

> Hmm.. Mystisk jeg har ikke lyd på... :-?

Og?

---

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-08-03 21:26

Michael Castensen wrote:
> "Henrik Sørensen" <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse

> Og?

Hehe.. Jeg ved hvor du vil hen med det.. ;)
Men det ændre stadig ikke det faktum at jeg ikke har lyd på den video..

Jeg var jo mere interesseret i musikken.. ;)

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-08-03 23:46

Henrik Sørensen wrote:

> Hehe.. Jeg ved hvor du vil hen med det.. ;)
> Men det ændre stadig ikke det faktum at jeg ikke har lyd på den video..
>
> Jeg var jo mere interesseret i musikken.. ;)

Hvis du ser den via en plug-in i din browser så prøv istedet først at
gemme filmen lokalt og se den med en stand-alone afspiller.
Jeg havde også nogle mærkelige problemer med at se den via plug-in.
F.eks. lukkede browseren bare ned efter 20-30 sek. afspilning.

Den komplette stil til filen er vist noget i stil med
http://a1216.g.akamai.net/5/1216/2941/3efc1caa/1a1a1aea59cf389d103eaf2399c728980874d9076ad94675e251c730950837ad167adf4eb1e048bc30a0cf31960472a2d203/benn001_http_300_300.mov
Hvis jeg ikke husker helt forkert

/Robert

Fra : Mad Maui

Dato : 07-08-03 15:48

> Den komplette stil til filen er vist noget i stil med

> [...]

Det må jeg sige... du har nok en ret god hukommelse...

--
//Morten Nørgaard
//Næstformand i Eidolon Aalborg

Fra : Lars Bernau

Dato : 04-08-03 17:45

In article <3f2e57f5$0$32438$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, plymar1
@post9.tele.dk says...
> Hehe nu ingen lumske bagtanker...Jeg synes jo bare det er en flot produceret
> video!

Ja ja. Så siger vi det !

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Martin Jensen

Dato : 05-08-03 13:05

> Ja ja. Så siger vi det !

Ok! nu har jeg set den ordenligt! Og seriøst...den er sgu godt produceret,
og har en fed ide. Alt passer perfekt sammen lydbilledmæssigt. Kvinden med
værktøjet, ser man jo i ethvert værktøjsfagblad. Jeg syntes det er helt
vildt fedt at Benny Benassi, Benytter sig at denne meget komiske side af
hverdagen (fagbladene ved jo udmærket godt at det ikke er kvinderne der skal
bruge deres værktøj!

Fed video!

Regards
Martin