plastik kirugi
Fra : Jørgen Kirk

Dato : 04-04-01 20:34

Hej
Min søn skal skrive en stil om plastik kirugi / skønhedsoperation, og vil
meget gerne høre andres erfaringer både gode og dårlige.

Fra : Ulla

Dato : 05-04-01 09:02

Jørgen Kirk <j.kirk@bigfoot.com> skrev i en
> [...]
> meget gerne høre andres erfaringer både gode og dårlige.
>

> For 1½ år siden fik jeg foretaget en brystreduktion på Skive sygehus. På
det tidspunkt brugte jeg størrelse 80F i BH og var meget besværet i ryg og
skulder. Lægen (læs plastikkirrurgen) fjernede 480 g af mit venstre bryst og
590 g af det højre og jeg blev nærmest født på ny. Ikke kun i fysisk
forstand men også i psykisk.
Hvis dette har interesse, uddyber jeg det gerne, bare gi´ et praj.

--
Med Venlig Hilsen Ulla

Fra : Helle Hansen /SOC

Dato : 06-04-01 12:23

Hej
Jeg har fået fjernet poser under øjnene. Det generede mig, for jeg lignede
en, der havde været ude og buldre i 14 dage, hvad jeg ikke har - nu ligner
jeg en normal 48 årig. Det var på en privatklinik, men en plastikkirurg
fra Rigshospitalet, der tog ekstraarbejde, der lavede det. Jeg var godt
tilfreds. - Håber det kan bruges.
Helle