sangen fra Fiat reklame
Fra : Blaster

Dato : 04-04-01 18:53

Hej

Er der nogle der ved hvad den sang de bruger i Fiat's reklame om deres nye
Fiat Doblo.. den med det Jamica halløj...

Mvh..

Fra : Martin Rosenauer

Dato : 05-04-01 17:32

... .kan kun anbefale dig at skrive til Fiat og spørge... normalt er
reklameproducenterne meget hjælpsomme eftersom det er tegn på at de har ramt
rigtigt hvis nogen spørger..

Jeg har tidligere skrevet til SAS for at få navnet på den gruppe der lavede
nummeret til den reklame med den lille dreng der ikke måtte se ud af
vinduet..

../Martin

Fra : Hurricane

Dato : 06-04-01 15:01

> Jeg har tidligere skrevet til SAS for at få navnet på den gruppe der
lavede
> nummeret til den reklame med den lille dreng der ikke måtte se ud af
> vinduet..

Nu du nævner den, hvad er det lige den hedder? Og hvem spiller?

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Wolverine: Get out.
Rogue: Where am I supposed to go?
Wolverine: I don't know.
Rogue: You don't know, or you don't care?
Wolverine: Pick one.

Fra : Martin Rosenauer

Dato : 05-04-01 17:31