Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Memory til digitale kamera
Fra : Peter Svendsen

Dato : 11-08-03 15:39

Er her nogen, som besidder teknisk viden angående hastighederne på CF type 1
og type 2 kort? Jeg leder efter et hurtigt 256 mb CF kort, som skal bruges i
mit digitale kamera. Men hvilket mærke er det hurtigste på markedet lige i
øjeblikket?

Fra : Michael Holm

Dato : 11-08-03 16:04

Det kommer an på hvilket kamera. Forskellige kamera performer forskelligt
med forskellige kort.

For mere info, kig www.dpreview.com Vælg digital film under reviews i menuen
til venstre.

--Michael

Fra : Peter S.

Dato : 11-08-03 17:44

Kanon side, tusind tak :)

Fra : Peter S.

Dato : 11-08-03 17:58

Btw, nogen der ved hvilken forskel der er på Secure digital kort og alm. CF
kort?