Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Links
Fra : Jørgen Nellemann

Dato : 09-08-03 21:36

Hejza
er der nogen der har nogle gode links til hjemmesider med gode fotos og
anmeldeser af kameraer.
mvh
Jørgen

Fra : Lars [8210]

Dato : 09-08-03 21:45

Jørgen Nellemann wrote:
> Hejza
> er der nogen der har nogle gode links til hjemmesider med
> [...]

Hej Jørgen

Fotohjemmeside med gode fotos er der mange af prøv at kikke
på fotolinks.dk - undersiden Fotos- private
hjemmsider.....

Anmelselser - så vil jeg anbefale http://www.dpreview.com/

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : -4500- Knudsen

Dato : 09-08-03 22:11

http://www.steves-digicams.com/text_navigator.html

Mvh
Mikael

Fra : Kim Skovsby

Dato : 10-08-03 00:43

Hej igen

Ja.. du skal jo selvføgelige lige have linket til Claus Thymann
www.thymann.com

Siden er lavet i en stor flashfil. så den tager lidt tid at downloade

Mvh.
Kim Skovsby

Fra : Jesper Juul

Dato : 10-08-03 00:08

"Jørgen Nellemann" <j.nellemann@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejza
> er der nogen der har nogle gode links til hjemmesider med gode fotos og
> anmeldeser af kameraer.
> mvh
> Jørgen

http://www.robgalbraith.com/bins/index.asp
http://photography-on-the.net/forum/viewboard.php?BoardID=23
www.fotokritik.dk ikke så meget anmeldelser, men du kan se billeder fra en
hulens masse kameraer.

Jesper Juul

Fra : Niclas

Dato : 10-08-03 00:21

hej ja da www.fotokritik.dk er nok en af de bedste

hilsen Niclas

Fra : Kim Skovsby

Dato : 10-08-03 00:29

Hej Jørgen

En fotograf jeg finder stor inspiration hos er Claus Thymann. Han er dansker
og jeg er sikker på at han bliver en af verdens største fotografer på et
tidspunkt. Han har en meget special stil. Men er uhyr dygtig. Og hvad der
måske er sjovest. Så har han aldrig stået i lære hos en fotograf. Alt er
selvlært.

Efter Leift Schiller "Danmarks mest kendte reklamefotograf" tog Claus under
hans vinger, og han kom til at arbejde hos Shiller & co. Fik han virkelig
finpudset sin teknik. I dag penduler han i mellem London og New York og har
nogle af verdens største musik og mode navne på kundelisten.

Da han var 23 år gammel fik han en af de mest anerkende priser fra Kodak. I
dag er han nok 25 - 27 år hvis jeg ikke husker helt galt. Han er et rigtig
godt eksempel på at man men små midler kan nå Virkelig langt.

Mvh.
Kim Skovsby
Reklamefotograf
www.kamerahuset.dk

Fra : MiBO

Dato : 10-08-03 07:38

mine favoritter:

http://www.photo.net/ her findes utrolig meget, bådet gallerier,
teknikdiskussioner, billedekriteik, tests m.m.

http://www.digitaljournalist.org/ meget rettet mod artikler, serier og
tests af udstyr

http://www.apogeephoto.com/ som jeg er begyndt at læse mere af på det sidste

http://www.zuga.net/ handler primært om det at tage billeder