Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lyserød Ara på flugt.
Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 08-08-03 14:47

Jeg var i Odense Zoo i går, og fik taget nogle billeder af Ara papegøjerne.
De er fantastisk flotte synes jeg. Desværre holdt de sig for det meste
indendøre, så det blev ikke til andet end et par billeder, bla. disse:

Den blev åbenbart træt af at blive fotograferet. Lidt ærgeligt at jeg
zoomede for meget ind, så kanten af fuglen ikke er med. Men det er lidt
besværligt at tage billeder når objektivet skal stikkes ind i hullerne i
volieren for ikke at få trådnettet med.

Jeg kunne kanon godt have tænkt mig at have haft hele fuglen med i billede
2. Men sådan er der jo så meget.......

--
Mvh. Lars
Fjern "FJERNDETTE" fra min mail adresse ved svar pr. mail.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-08-03 19:37

"Lars H. Pedersen" <justfornewsgroups@fjerndettehotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f33a9ee$0$76112$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> --
> Mvh. Lars
> Fjern "FJERNDETTE" fra min mail adresse ved svar pr. mail.
++++++++++++++
Hej Lars.
Kan godt lide det første. det er pænt med alle de skarpe farver på
papegøjen.

Mvh. Jørgen Nielsen

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 08-08-03 20:15

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Hej Lars.
> Kan godt lide det første. det er pænt med alle de skarpe farver på
> papegøjen.

Ja det er et rimelig skarpt billede (i hvert fald originalen). Egentlig kan
jeg selv bedst lide 2'eren, hvis ikke det var fordi det blev uskarpt pga.
bevægelsen. Jeg synes det er sjovt at kunne fange et billede af denne
fantastiske fugl, mens den flyver.

Mvh. Lars

Fra : lars bo

Dato : 10-08-03 12:35

Hej Lars
Desværre ikke nogle billeder der siger det helt store.
Det første er for stillestående og uden liv.
Det andet ville være godt, hvis blot ikke fuglen var fløjet ud af billedet.
Prøv igen.
--
hilsen
lars bo