Kan i tysk og kragetær?
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 11-08-03 10:58

Jeg ville høre om ikke der var en som var godt til Tysk og Kragetær? Emmas
bedømmelse er ikke til at tyde... og da slet ikke når man ikke kan tysk....
Er der nogen der kan hjælpe?

Randi

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-08-03 11:43

Hej Randi,

jeg kan da prøve - vil du scanne den og sende den til kat@garion.dk eller
noget i den stil?

/Pernille
DK Garion - skønne selvstændige skovskrubber
www.garion.dk
Killinger til salg!

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 11-08-03 11:45

> Hej Randi,
>
> jeg kan da prøve - vil du scanne den og sende den til kat@garion.dk eller
> noget i den stil?

Den er sendt... tak.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-08-03 16:10

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:
> Jeg ville høre om ikke der var en som var godt til Tysk og Kragetær?
> Emmas bedømmelse er ikke til at tyde... og da slet ikke når man ikke
> kan tysk.... Er der nogen der kan hjælpe?

har du mod på en ekstra vurdering, så kan jeg godt give det en chance......
du kan sende scanningen til shedevil24hertz@hotmail.com .....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 11-08-03 17:11

Min email er i udu, men du/I kan se den her....

http://www.dk-skindbjerg.dk/bedom.htm

Alle forsøg er velkommne.