Ihhh den søde ventetid*G*
Fra : Camilla Sabroe

Dato : 09-08-03 08:37

Jeg går og danser rundt i min stue i disse dage, nu har jeg endelig
fået at vide at mormissen til min kommende killing er drægtig, så nu
er det bare at vente ...uhh jeg glæder mig*S*

Jeg har oprettet en side på min hp så man kan se hvem de skønne
forældre er, under "mine katte"*SS*

www.millemus.dk
--
Camilla Sabroe

Fra : Birgitte

Dato : 09-08-03 19:20

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det bare at vente ...uhh jeg glæder mig*S*
> Jeg har oprettet en side på min hp så man kan se hvem de skønne

Hej Camilla
Jeg kan godt forstå du glæder dig, det gør jeg også *S*
Ventetiden gårstærk bar vent...hallo der er jo kun lidt over en månede til
*S*
Kram fra Birgitte
www.truetrust.dk