Andet multimedie
bentjuul 3670
Illustrator problem
Fra : Thomas

Dato : 18-01-01 11:25

Jeg har fået et problem med min Illustrator 9.0. Jeg kan ikke se mit vindue
på mit skrivebord (Win98). Jeg kan se paletterne, men ikke selve min
"arbejdsplads", når jeg højreklikker på Illustrator i min taskbar i bunden
af skærmen og maksimerer så kommer min arbejdsplads til syne, men
dokumenterne ligger stadig gemt af en eller anden grund.

Er der nogen der har en hurtig løsning?

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial

Fra : Madsen

Dato : 18-01-01 15:48

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev:

> [...]
> af skærmen og maksimerer så kommer min arbejdsplads til syne, men
> dokumenterne ligger stadig gemt af en eller anden grund.

Har du prøvet at slette preferencefilen?
Hos mig på Win98SE ligger den i følgende mappe:
C:\WINDOWS\Application Data\Adobe\Adobe Illustrator 9.0.1
og filen hedder AiPrefs. Du kan prøve at slette filen og genstarte
Illustrator.

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Jesper Lykkegaard Ni~

Dato : 19-01-01 10:31

Jeg havde samme problem engang, og jeg MENER det er en bestemt genvejstast -
ALT + (et eller andet) - men desværre kan jeg ikke helt præcist huske
hvodan....

Mvh.
Jesper

Fra : Thomas

Dato : 19-01-01 12:15

"Jesper Lykkegaard Nielsen" <jln@inleadmedia.com> skrev i en meddelelse
> Jeg havde samme problem engang, og jeg MENER det er en bestemt
genvejstast -
> ALT + (et eller andet) - men desværre kan jeg ikke helt præcist huske
> hvodan....

Ja, det giver jo ikke så mange kombinationsmuligheder...
Jeg har fået det til at køre igen ved at slette pref. filen som Madsen
skrev.