Taastrup d. 10/8
Fra : Lene Vang

Dato : 05-08-03 19:19

Nå så er det tid igen, til at alverdens skønne katte at på udstilling.
Og det nu tiden til at jeg skal ud og finde mig mit eget lille vidunder.
Hvem vil ellers møde op????

Knus Lene

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 05-08-03 21:05

> Hvem vil ellers møde op????

Jeg kommer med Gavtyvens Footloose (Emma - hvid NFO) og Chip (STOOOOR
Huskat)

Randi

www.dk-skindbjerg.dk

Fra : Birgitte

Dato : 05-08-03 21:51

"Lene Vang" <lenevang@FJERNMIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Nå så er det tid igen, til at alverdens skønne katte at på udstilling.
> Og det nu tiden til at jeg skal ud og finde mig mit eget lille vidunder.
> Hvem vil ellers møde op????
> Knus Lene

Hej Lene
Jeg kommer også med NFO Berlinetta gr5 og MCO Joker Face gr.6
Glæder mig til at hilse på
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-08-03 18:05

"Lene Vang" <lenevang@FJERNMIGwebspeed.dk> skrev...
> Hvem vil ellers møde op????

Hej Lene

Ja, jeg tropper op med en ordentlig flok burmeserkillinger - nemlig hele 6
stk. - og vores aby-ungdyr Mary

Vi ses!
Camilla