Hvad gør jeg ?
Fra : Kim Bengtsson

Dato : 03-08-03 20:28

Hej gruppe

Jeg har et spørgsmål, jeg skal desværre af med mine katte. Jeg har bla.
skrevet herinde og på vildkatten.dk.
I dag har jeg så fået en mail fra en katte familie og det lyder til at de er
meget glade for katte og jeg er sikker på at de er nogen søde mennesker. Men
de har syv katte i forvejen. Jeg har ingen anelse om det vil give et
problem. Jeg kender jo selvføgelig mine egne katte som er vant til at gå her
alene med mig. De er ikke vant til andre katte, tror i det vil give et
problem ?. Håber det ikke da det lyder til at være nogen søde mennesker. Men
jeg aner det simpelthen ikke, jeg skal ha fundet noget andet til kattene
inden 1/9
Mvh Kim

Fra : Louise Hansen

Dato : 03-08-03 23:15

> [...]
> jeg aner det simpelthen ikke, jeg skal ha fundet noget andet til kattene

Hej Kim!

Der er altid risiko for, at der opstår problemer, når to eller flere
katte skal føres sammen, og jeg vil personligt vove den påstand, at jo
flere katte der er tale om, jo sværere er det ofte! Men det er dog ikke
umuligt - det afhænger jo også lidt af kattenes temperament - og hvis
den omtalte familie virkelig lyder til at være et godt kattehjem, så var
det måske værd et forsøg? Det kan jo trods alt ikke gå værre end galt,
som man siger!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar