Vandhund :-)
Fra : Katrine Nederby

Dato : 30-07-03 12:38

Så er det lykkedes mig at nuppe et par billeder af Mardols vandstudier

Afløbet i min bruser er lidt trægt i øjeblikket, så vandet tager lidt tid om
at løbe ud...og det benytter Mardol sig så af, så snart der bliver ledigt i
kabinen. Ud af de 16 katte, jeg nu har haft æren af at dele liv og hjem med,
har jeg aldrig oplevet nogen kat være mere interesseret i vand og mere
ligeglad med at blive våd (nej jeg har aldrig haft en MCO )
Og så har der sneget sig et par andre nye billeder ind også

Mange hilsner
Katrine
http://home1.stofanet.dk/beydana

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 30-07-03 13:11

Haha hvor ser det sjovt ud .. Jeg har aldrig haft "vandkatte" .. Jo, Pip
drikker vand fra vandhanen - men hun vil bestemt ikke have våde fusser !!

Hilsen Pia og misserne ...
--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : jens skov

Dato : 30-07-03 13:09

Hej!

jeg havde samme oplevelse da jeg fik min Mulle, jeg var dybt forundret!!

Når vi går i bad skal han med ind under strålerne, og nå vi vander i have
elsker han at løbe ind under eller at drikke direkte af strålen... Han
ligger sig sågar også i fuglebadet!!!

Hilsen Sif

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 31-07-03 14:11

> [...]
> ligeglad med at blive våd (nej jeg har aldrig haft en MCO )
> Og så har der sneget sig et par andre nye billeder ind også

Hej Katrine

Hun opfører sig da akkurat ligesom min Devi - jeg har opgivet vand som
opdragelsesmetode for jeg er overbevist om, at hun har været fisk i et
tidligere liv. Men det er nu altså irriterende ikke at kunne have håndvasken
i fred til at vaske hår og ansigt eller børste tænder. Hun kan høre
vandhanen blive tændt fra den anden ende af lejligheden (ok den er så heller
ikke særlig stor, men alligevel)..

Og jeg har heller aldrig haft en "vandkat" før - både Gizmo og Freya er
tilfredse med at nøjes med vandet i drikkeskålen - men derfor kommer de nu i
bad fra tid til anden alligevel.

Og så er jeg helt vild med billedet af Mardol og Patsy - det var heller ikke
liiiiige den konstellation jeg forestillede mig da jeg mødte dem men det
viser jo så bare endnu engang at katte er uforudsigelige væsener

Næsemøz til hele flokken fra Devi, Gizmo og Freya og et rigtigt vådt
potedask til Mardol fra Devi.

Hilsen Tina
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på: