Katte knas
Fra : Jan Holm

Dato : 29-07-03 00:30

I dette øjeblik kommer Strumph farende ind og stor miaver.
Ligger fangsten på gulvet (et meget stor mus) laver lige en
æres runde og bliver skam rost. Så er der spisetid !!

Lidt ulækkert men samtidig er naturen facinerende. Det tager
ca 1 minut hvor musen knases og gennemtygges, og vupti ned
med dyret i en køre.

Vi har her i huset snakket om kattemad. De fåes med den
ene mere eksotiske ting end den anden. Hvorfor findes der
ikke kattemad med mus ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Marie B Jensen

Dato : 29-07-03 08:02

> Vi har her i huset snakket om kattemad. De fåes med den
> ene mere eksotiske ting end den anden. Hvorfor findes der
> [...]

Hej hej Jan
jammen så sidder jeg og tænker på dgl. kyllinger. *Sss det får vores
indemisser.Og de der kyllinger skal atså osse slåes ihjel engang
imellem.Selv om de kommer fryseren. Et godt, og underholdende fodertilskud
Med venlig hilsen
Marie B Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jan Holm

Dato : 29-07-03 10:40

Marie B Jensen wrote:
> [...]
> indemisser.Og de der kyllinger skal atså osse slåes ihjel engang
> imellem.Selv om de kommer fryseren. Et godt, og underholdende

Hej Marie

Vi har pt ikke fryser kapacitet til disse kyllinger. Strumph
er dog heller ikke meget for "alternativ" kost. Han er mest
til hjemmebragt, eller alm tør og vødkost. Vores Burmeser
og Siameser er derimod vilde med anderledes mad. Hele
kyllinger kogt, svinehjerter og lever. Og igår købte vi nogle
kogeben, det var et hit. De stod begge i 1½ time og flåede
i de ben. Men kyllinger skal da prøve engang.

Mvh
Jan Holm