Øøhh... Hvad er dog DET?!
Fra : Lisbeth Jakobsen / T~

Dato : 28-07-03 20:27

http://asdfg.mine.nu/~rehabdoll/pics/41.html

Sorry hvis den HAR været vist til hudløshed herinde... jeg faldt lige
over den *LMAO* stakkels kræ....

~Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-07-03 20:34

In article <26uaiv0mgpnmtrbr5fg3q470014upk19bm@4ax.com>, Lisbeth
Jakobsen / TrekkieGrrrl <newsgroups@trekkiegrrrl.dk> wrote:

> http://asdfg.mine.nu/~rehabdoll/pics/41.html

Årh...! Lille misse da...
Det forbløffer mig altid at se _hvor_ lille en kat der er inde i al den
pels. Jeg mener, vores kortpelsede katte bliver ofte bedømt som små -
men de er da bestemt større end den dér?

Fra : Tina

Dato : 28-07-03 22:54

"Lisbeth Jakobsen / TrekkieGrrrl" <newsgroups@trekkiegrrrl.dk> skrev i en
meddelelse news:26uaiv0mgpnmtrbr5fg3q470014upk19bm@4ax.com...
> http://asdfg.mine.nu/~rehabdoll/pics/41.html
>
> Sorry hvis den HAR været vist til hudløshed herinde... jeg faldt lige
> over den *LMAO* stakkels kræ....

Øhhhhh, hved at klikke på linket kommer der et billede op der hedder:
"beware_of_dogs" ?? Det skulle da vist ikke være det billede, eller?

Tina

Fra : Lisbeth Jakobsen / T~

Dato : 28-07-03 23:23

On Mon, 28 Jul 2003 23:54:08 +0200, "Tina" <misstinadk@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Øhhhhh, hved at klikke på linket kommer der et billede op der hedder:
>"beware_of_dogs" ?? Det skulle da vist ikke være det billede, eller?

Øh nej ?!

Det ser ud til at det originale billede er fjernet fra serveren.. Det
optræder ikke engang i oversigten

Men heldigvis havde jeg downloadet en kopi, og den ligger nu her:
http://trekkiegrrrl.dk/Pics/kittybath.jpg

Undskyld forvirringen

~Lisbeth

Fra : Tina

Dato : 28-07-03 23:46

"Lisbeth Jakobsen / TrekkieGrrrl" <newsgroups@trekkiegrrrl.dk> skrev i en
meddelelse news:8d8biv4ra5u1u3r8l72dbd6mmc9ebnodbl@4ax.com...
> [...]

> optræder ikke engang i oversigten
>
> Men heldigvis havde jeg downloadet en kopi, og den ligger nu her:

Det er bare helt ok

- Tak for det nye link *s*
Har set billedet før, men det er skønt at se det igen :)

Tina