Katte sikring af haven.. Hjælp ;-)
Fra : Prinz Ali

Dato : 26-07-03 14:27

Hejsa alle!
Jeg er ved at få lavet min have med hegn og fliser. Hegnet kommer til at
slutte helevejen så det er tæt, men altså ikke for oven. Jeg vil således
ligge noget net af en art over så katten ikke kravler over hegnet. Det skal
altså blive til en slags løbegård. Selve haven er ikke så stor, vi snakker
5x5meter eller lidt mere.

Nu er så spørgsmålet til jer: Hvad skal jeg bruge?
Hønsenet, net man bruger til frugttræer, net til fodboldsmål... ?

Har i nogle gode efaringer som i kunne dele ud af ville jeg være meget
taknemmelig.

Tak
-Ali

Fra : Michael Nielsen

Dato : 26-07-03 19:28

Jeg ville nok vælge voilerenet som er meget fint masket

Fra : Prinz Ali

Dato : 26-07-03 20:42

Hvor finder jeg sådan noget, og hvad er prisen på det?

-Ali

Fra : Charlotte Henriksen

Dato : 26-07-03 20:51

Jeg har sat stød tråd op i toppen af mit hegn og så købt den mindste
"støder" i Harald Nyborg. Det virker glimrende.
Charlotte Henriksen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-07-03 21:40

Hej Ali

Du kan finde mange forskellige slags hegn mv. på www.poda.dk - blandt andet
volierenet, men også fx delfin havehegn, der egner sig glimrende til
indhegning af haver med katte!
Priser står i de kataloger man kan downloade som pdf - eller få tilsendt

Derudover kan man købe alle mulige slags net i diverse byggemarkeder:
Silvan, Bauhaus osv.

Mvh. Camilla

Fra : Prinz Ali

Dato : 27-07-03 00:39