Nyt familiemedlem ;)
Fra : Britta Larsen

Dato : 26-07-03 11:47

Hej alle sammen.

Vi var igår nede og hente vores nye familiemedlem med hjem, det er en lille
4 farvet hunmis der har fået navnet Mille :).
Billy har taget det pænt, de væser kun lidt af hinanden og forsøger og lege
lidt sammen, men går ikke helt efter deres plan, da de stadig er lidt bange
for hinanden :)
Billy er lidt af en kryster , han blev bange for en lille killing der siger
sjove lyde *griner*
Men ellers går det fint her :)
Der kommer nogle billeder op på hjemmesiden i løbet af dagen, af det lille
søde kræ.

Hilsen

--
Britta Larsen
--

www.smilly.dk

Fra : Helle

Dato : 26-07-03 13:06

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> wrote in message
> [...]
> Men ellers går det fint her :)
> Der kommer nogle billeder op på hjemmesiden i løbet af dagen, af det lille

Tillykke med den lille nye killing. Mille er et rigtig sødt navn. Jeg er
sikker på at Billy og Mille nok skal finde ud af det sammen - det kan godt
tage tid men bare hav tålmodighed.
Det er altid spændende at få en lille ny mis ind i hjemmet. Hvordan tog hun
køreturen hjem? - jeg ved at den ene fra samme kuld som skulle til Esbjerg
ikke var særlig glad for køreturen.

Held og lykke med det.

Mvh Helle

Fra : Britta Larsen

Dato : 26-07-03 14:19

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev:
>Hvordan tog hun
> køreturen hjem? - jeg ved at den ene fra samme kuld som skulle til Esbjerg
> ikke var særlig glad for køreturen.
´
Hej Helle

Hun miaude i 15 min og sov resten af vejen hjem, så det var ikke så slemt ;)

Hilsen

Britta Larsen