Prøve
Fra : UJ

Dato : 07-08-03 21:26

Prøve

Fra : KTH

Dato : 07-08-03 21:50

"UJ" <uffe.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f32b5d2$0$13218$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Prøve

Din prøve mislykkedes - prøv andet steds.

Fra : Carsten Stage

Dato : 07-08-03 22:02

KTH wrote:

> "UJ" <uffe.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Din prøve mislykkedes - prøv andet steds.

Det kan du gøre bedre KTH!

Hvis du vil råde og vejlede bør det ikke være på den måde. I det mindste
burde du have tilføjet:

Det rette sted at teste er nyhedsgruppen news:dk.test

Dette er en debatgruppe hvor der debatteres.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, og måske ikke helt sikker
på hvordan man bærer sig ad, så er der hjælp at hente på

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 08-08-03 08:57

"UJ" <uffe.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøve

Jeg viser dig lige at din prøve er OK.

Alt begyndelse er svær - og er du ny på nettet og i nyhedsgrupperne især -
så er det bare hång på
man lærer kun af sine fejl - og der er her på nettet - mange muligheder for
fejl - men til gengæld over en million der lynhurtigt fortæller dig
fejlene - nu har jeg svaret dig - og håber du kan bruge det til noget

og til alle Jer andre - I behøver IKKE fortælle at dette er en
DK.FRITID.CAMPING GRUPPE
Det ved jeg -
Hilsen
Carsten

Fra : Carsten Stage

Dato : 08-08-03 15:43

Carsten Bo Laursen wrote:
> Alt begyndelse er svær - og er du ny på nettet og i nyhedsgrupperne
> især - så er det bare hång på...

Du har helt ret - og der var også god hjælp at hente i min signatur...

> og til alle Jer andre - I behøver IKKE fortælle at dette er en
> DK.FRITID.CAMPING GRUPPE

Det er jeg klar over...

- jeg vil så nøjes med at sætte fut til netikettegruppen (se usenet.dk for
forklaring)

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står
nærmere forklaret på http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk