Bedste Campingpladser i Europa
Fra : Pro

Dato : 06-08-03 17:29

Er der nogle campister der er interesseret i at dele links på attraktive
campingpladser i Europa.

Jeg er interesseret i campinglinks på pladser hvor flg. parametre er højeste
prioritet og ikke den normale stjernevurdering, jeg ved ADAC har en god
vurdering - men desværre er der tit mange afsides virkelige attraktive
campingpladser der er forbigået.

Jeg er intereseret i flg. lande:

Danmark
Norge
Sverige
Finland
Tyskland
Frankrig
Østrig
Schweiz
Italien

Er I med på følgende så send dit link med en beskrivelse og vurdering af
flg. med * markering 1-5

Natur og Udsigt
Pladsen Generelt
Område udenfor Campingpladsen
Sanitære Forhold
Service
Børnevenlig

*. Uacceptabelt
**: Ikke tilfredsstillende
***: Tilfredstillende
****: Udmærket
***** : Ekceptionel, et must

Eksempel:

Land: Frankrig
Navn: Le Parc Isertan
Link: http://www.pralo.com/default_zone/fr/html/page-173.html

Vurdering:
Natur & Udsigt: *****
Pladsen Generelt: *****
Område: *****
Sanitære Forhold: ***
Service: *****
Børnevenlig: **

Evt. yderligere beskrivelse under vurderingen

Beskrivelse:
En perfekt campingplads i hjertet af nationalparken Vanoise i alperne, gode
vandre og hiking muligheder i bjergene og Pralognan er en hyggelig landsby
med et lille udvalg af restauranter og butikker....tag dertil hvis du vil
nyde naturen og bjergenes skønhed.

Fra : Pro

Dato : 06-08-03 17:35
Fra : Pro

Dato : 06-08-03 17:37

Links til Campingpladser i Camping sendes ind under denne tråd

Fra : Pro

Dato : 06-08-03 17:42

Links til Campingpladser i Østrig sendes ind under denne tråd

[...]

Beskrivelse:> Danmark

Fra : Carsten Stage

Dato : 06-08-03 19:22

Pro wrote:

> Er der nogle campister der er interesseret i at dele links på
> attraktive campingpladser i Europa.

Det er der mulighed for mange steder på nettets mange http-baserede steder.
Et af dem er databasen på Hans Jørgens http://campingstuff.dk hvor folk selv
kan indtaste de pladser de har besøgt. Der er over 2600 pladser i basen
hvoraf nogle allerede har fået en beskrivelse og eventuelt billeder indsendt
af andre campister.

> [...]
> har en god vurdering - men desværre er der tit mange afsides
> virkelige attraktive campingpladser der er forbigået.

Den enkelte campists vurdering af en given plads vil altid være præget af
den enkeltes personlige præferencer. Jeg ville trods alt i stedet bruge
ADAC's fine oversigt på nettet sammen med ovennævnte database - og ADAC
tager i øvrigt de hensyn til det du ønsker:

http://accf.dialogmediencenter.de/acfwebcd/servlet/DataServlet
samt
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=camp1

> Er I med på følgende så send dit link med en beskrivelse og vurdering
> af flg. med * markering 1-5

På en eller anden måde falder den måde du ønsker det enkelte lands pladser
placeret i hver sin tråd vist ikke helt ind under at dette er en
debatgruppe. Der lægges i dit oplæg ikke op til debat men blot til en
sammenstilling af pladser.

En anden svaghed ved metoden er at gruppens indlæg forældes på alle
newsservere på et eller andet tidspunkt hvor efter de slettes. Der er
ligeledes ikke lige så mange der kender og bruger nyhedsgrupperne som der er
brugere af de forskellige hjemmesider. Hvis der bruges den database som den
Hans Jørgen har startet så vil oplysningerne umiddelbart være tilgængelige i
længere tid.

Det er muligt at andre ikke er enige heri - men det er blot min mening.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Pro

Dato : 06-08-03 19:53

OK tak for det...det vidste jeg ikke...Kim