insektnet
Fra : SB

Dato : 30-07-03 16:31

Hvor finder man en der forhandler insektnet til en CV, forhandleren vil kun
sælge det sammen med en ramme, og jeg har ikke lyst til at give den høje
pris som de forlanger for det.
Nogen der har erfaring i hvad man skal bruge, strof er vel ikke sagen, samt
en god måde at lime det fast på rammen

PFT
Søren

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 30-07-03 16:39

Hvor stor skal det være.

Kan du evt. bruge en myggenet der normalt er beregnet til montering over en
seng. Jeg har til min datter købt et i Føtex til kr. 69,95 (ogå set billigt
andre steder). Det er til en dobbeltseng og derfor meget stort. Jeg tænkte
at du kan bruge "stoffet" fra et sådant, hvis ellers det er stort nok. Det
kan nå fra loft til gulv og omkring en dobbeltseng, så der er en del "stof"
i det.

--
Henrik Hougaard
email : fam.hougaard@nejtakstofanet.dk

Fra : postbakken

Dato : 30-07-03 16:41

jeg har set et sted.. tror faktisk det var www.ellos.dk men er ikke helt
sikker! at man kunne få flue net i vindues stykker hvor der sidder velkro på
langs kanten og så følger der selvklæbne (omvændt) velkro med som man så kan
tape fast til vindues rammen. det er ikke sikkert det bliver så pænt men så
vidt jeg husker var der to store syk per pakke til en 50 - 60 kr og det
kunne vist også fås til dør....
så der er noget der ude, håber du finder det du leder efter
Venligst
Maiken

Fra : slet B0YP6

Dato : 30-07-03 17:15

Tesa laver også den slags, mange byggemarkeder forhandler det
http://www.tesa.dk/consumer/products/category/0,1009,6528,00.html

Med venlig hilsen Kim

Fra : SB

Dato : 30-07-03 17:46

"slet B0YP6" <kim01@B0YP6kristensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tesa laver også den slags, mange byggemarkeder forhandler det
> http://www.tesa.dk/consumer/products/category/0,1009,6528,00.html
>
> Med venlig hilsen Kim

Det drejer sig om 3 stykker, hvoraf det største vel er 40 x 40 cm.
takker for jeres råd, prøver at kigge på det i morgen, man kan vel ringe
lidt rundt og hører først

Søren