E-Mail
webnoob 5265
Hamster 2.0.2.2 Mailfilterlog
Fra : Carl Drud

Dato : 11-08-03 14:58

Jeg har downloaded og installeret den nye Hamster Beta 2.0.2.2. Der er
en mail killfile log, hvor man skulle kunne gå ind og slette f.eks.
ignoredede mails. Jeg ser i changes filen at funktionen er deaktiveret
som default.

Nu er det muligt jeg er ved at blive blind, men hvor aktivere man denne
funktion?

--
A. No.
Q. Does top-posting make sense?

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 11-08-03 15:07

Carl Drud, du skrev:

> Jeg har downloaded og installeret den nye Hamster Beta 2.0.2.2.

Også her, men har rullet tilbage, der er for mange fejl i den,
killfile, grunden til at de er fanget af kilfilteret er blank, og
mail killfile logen virker ikke rigtig.

> Nu er det muligt jeg er ved at blive blind, men hvor aktivere man denne
> funktion?

MailFilt.hst

[*]
Log

--
Henrik
Lidt Hamster guf.

Fra : Carl Drud

Dato : 11-08-03 15:14

Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@adresse.invalid> wrote:

> Også her, men har rullet tilbage, der er for mange fejl i den,
> killfile, grunden til at de er fanget af kilfilteret er blank, og
> mail killfile logen virker ikke rigtig.

Nu virkede det tilsyneladende her.

Er der andre bugs og er der en ny ver. lige på trapperne?

> MailFilt.hst
>
> [*]
> Log

Tak.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 11-08-03 15:29

Carl Drud, du skrev:

> Nu virkede det tilsyneladende her.

News
Jeg optimerer jævnligt mine newskilfiltre, og kan ikke undvære
grunden til hvorfor artikler er blevet fanget.

Mail
Man kan ikke markere et indlæg der har kill()
til hentning, men ignore () virker godt nok.

> Er der andre bugs

Masser, men jeg gider ikke oversætte det fra tysk, da must du schon
selber dran.

> og er der en ny ver. lige på trapperne?

Højst sandsynligt, med alle de bugs.

--
Henrik
Data du har hjelmen.

Fra : Carl Drud

Dato : 11-08-03 16:43

Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@adresse.invalid> wrote:

> News
> Jeg optimerer jævnligt mine newskilfiltre, og kan ikke undvære
> grunden til hvorfor artikler er blevet fanget.

Jeg kan godt se, at den nu ikke angiver grunden.

> Mail
> Man kan ikke markere et indlæg der har kill()
> til hentning, men ignore () virker godt nok.

Det var også ignore der virkede her.

> Masser, men jeg gider ikke oversætte det fra tysk, da must du schon
> selber dran.

Ich will sofort anfangen.

> Højst sandsynligt, med alle de bugs.

Udemærket, det var kun hvis du havde hørt noget i en af hamster.*
grupperne.