Big Brother ??
Fra : Mato

Dato : 09-08-03 13:03

Hej.
Jer undrer mig over, om TDC kan se hvor jeg kobler min bærbare op fra
(modem)?
Kan de se, at nu kobler jeg mig op fra det og det nummer?
Hvis de kan det, så kan de jo faktisk registrere min gøren og laden.

Mvh. TAV

Fra : S. Andersen

Dato : 09-08-03 13:07

"Mato" <torvalNOSPAM@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Kan de se, at nu kobler jeg mig op fra det og det nummer?
> Hvis de kan det, så kan de jo faktisk registrere min gøren og laden.

TDC kan se ALT....... PET er vand i forhold til hvad TDC er i stand til.
PET er et dæknavn for at folk skal forvirres lidt. Rent faktisk er det TDC
der styrer dette land !!!

Fra : Lars Hessellund

Dato : 09-08-03 14:08

"S. Andersen" <na@na.na> wrote in message

[klip]

> TDC kan se ALT....... PET er vand i forhold til hvad TDC er i stand til.
> PET er et dæknavn for at folk skal forvirres lidt. Rent faktisk er det TDC
> der styrer dette land !!!

Jepper, de stod rent faktisk også for bombningen af World Trade Center!

Mvh.
Lars Hessellund - svarer altid på egne vegne....

Fra : S. Lange Bøsse

Dato : 09-08-03 14:35

> Jepper, de stod rent faktisk også for bombningen af World Trade Center!
>
> Mvh.
> Lars Hessellund - svarer altid på egne vegne....

............og det var slet ikke armstrong der gik på månen - det var ehnning
dyremose!!

Fra : Dino

Dato : 09-08-03 15:12

Den 9-8 2003 skrev S. Lange Bøsse i dk.edb.internet.udbydere:

> ...........og det var slet ikke armstrong der gik på månen - det var
> ehnning

Ah, bror til Marcus? Og de red hele vejen?
<http://www.google.com/search?q=ehnning>

;0)

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Ole :-\)

Dato : 09-08-03 16:19

S. Lange Bøsse skrev news:3f34f86d$0$76052$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> ...........og det var slet ikke armstrong der gik på månen - det var
ehnning
> dyremose!!

Nej, der har aldrig været levende mennesker på månen. Det er et Nixon nummer
som alt for mange desværre er dumme nok til at tro på.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-08-03 11:05

Lars Hessellund wrote:
> Jepper, de stod rent faktisk også for bombningen af World Trade Center!

Hvilket kan forklare hvorfor bomben ikke virkede ... ?

// Hans
--
Support the Demo Scene: http://se2k.dk
Scene Event 2003 - Dude you're getting a demo

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 09-08-03 15:32

In article <bh2nc7$age$1@sunsite.dk>, Mato wrote:

> Jer undrer mig over, om TDC kan se hvor jeg kobler min bærbare op fra
> (modem)?
> Kan de se, at nu kobler jeg mig op fra det og det nummer?

Ja.

> Hvis de kan det, så kan de jo faktisk registrere min gøren og laden.

Ja.

Må de? Vil de? Er du i virkeligheden ikke meget uinteressant?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Even a blind pig stumbles upon a few acorns.

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 11-08-03 08:41

On Sat, 9 Aug 2003 14:31:48 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen
<apj@daarligstil.dk> wrote:

>Ja.
>Må de?

Nej.

>Vil de?

Man ved aldrig.

/Jarlskov

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-08-03 15:44

On Sat, 9 Aug 2003 14:03:04 +0200, "Mato" <torvalNOSPAM@mail.tele.dk>
wrote:

>Hej.
>Jer undrer mig over, om TDC kan se hvor jeg kobler min bærbare op fra
>(modem)?
>Kan de se, at nu kobler jeg mig op fra det og det nummer?

Hvordan skulle de ellers styre afregningen?

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Hans

Dato : 13-08-03 00:40

Martin Schultz wrote:

> Hvordan skulle de ellers styre afregningen?

Det klarer TDC medarbejderen med den store kikkert og stopuret i den
mørklagte lejlighed overfor.

/ Hans