Gratis opgradering fra Cybercity!!
Fra : Morten Andersen

Dato : 06-08-03 16:04

Hej ng,

Jeg modtog i går en mail fra Cybercity Kundeservice hvori de skrev at de
ganske gratis havde opgraderet min ADSL forbindelse til 384/128 Kbit/s. Er
der andre der har fået en lignende mail?

Min forbindelse er ikke blevet opgraderet og de har ikke besvaret min mail.
Jeg skrev til dem i går aftss efter en del undren over mailen og efter at
have konstateret at min forbindelse stadig var 256/128.

Er dette en eller anden dårlig joke eller....

Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-08-03 16:38

"Morten Andersen" <FJERNESdsl63258@vip.cybercity.dk> skrev :

>Jeg modtog i går en mail fra Cybercity Kundeservice hvori de skrev at de
>ganske gratis havde opgraderet min ADSL forbindelse til 384/128 Kbit/s. Er
>der andre der har fået en lignende mail?

Kig i news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, hvor det hører hjemme.
Der er allerede nogle tråde om det.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-03 16:40

Morten Andersen skrev:
> [...]
> og efter at have konstateret at min forbindelse stadig var 256/128.
>
> Er dette en eller anden dårlig joke eller....

Se tråden "Solen skinner"

i news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her: