tele2´s newsserver
Fra : Moon

Dato : 05-08-03 22:51

hej.
ville høre om andre havde samme problem som mig.
jeg kan kun hente fra de danske nyhedsgrupper.. i alle de andre
grupper er alt incomplete.

på forhånd tak

Fra : Per Moreau

Dato : 06-08-03 16:32

"Moon" <Moon@blabla.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville høre om andre havde samme problem som mig.
> jeg kan kun hente fra de danske nyhedsgrupper.. i alle de andre

Rygtet siger at Tele2 sletter nogle af beskederne på de undelandske binaries
grupper, jeg har også samme situation her.
Det er så også derfor at jeg benytter mig af paynews istedet for, for der er
det i 99,9% af tilfældende complete, selv ved de danske grupper.

Mvh
Per M.

Fra : Moon

Dato : 06-08-03 17:00

On Wed, 06 Aug 2003 15:32:10 GMT, "Per Moreau"
<gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Det er så også derfor at jeg benytter mig af paynews istedet for, for der er
>det i 99,9% af tilfældende complete, selv ved de danske grupper.

ok.
tak for svaret
mvh
Moon