Pockets?
Fra : DarkJedi

Dato : 04-04-01 13:33

Hvad skete der med det seje danske band "Pockets"?

DarkJedi

Fra : Daniel Andersen

Dato : 04-04-01 14:06

> Hvad skete der med det seje danske band "Pockets"?

Ser vist ud til at de er væk.... De styrede ellers vanvittigt!!!.

Nogle afløsere er dog på vej - Danske AjjA

På deres hjemmeside kan du hente noget af deres musik, da de ikke er
pladeaktuelle - Det minder til en hvis "extend" om Pockets...

Gå ind på www.ajja.dk - Og hent om muligt....

So It's Like
I See Through You
I Wanna Go

Har "reklameret" lidt for dem på denne NG tidligere, men de er for fede

Daniel

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 04-04-01 14:28

Daniel Andersen wrote:

> [...]
>
> På deres hjemmeside kan du hente noget af deres musik, da de ikke er
> pladeaktuelle - Det minder til en hvis "extend" om Pockets...

Dvs. de kopierer også Beatles fuldstændig uhæmmet?

Forresten: To a certain extend ~ Til en vis grad

--
mvh.
Karsten Jørgensen

Fra : Daniel Andersen

Dato : 04-04-01 14:34

> Dvs. de kopierer også Beatles fuldstændig uhæmmet?

Nu hører jeg ikke Beatles, men ved godt de har lavet et cover af en af deres
numre.

> Forresten: To a certain extend ~ Til en vis grad

I Know ~ Det ved jeg

Daniel

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 04-04-01 17:33

Daniel Andersen wrote:

> I Know ~ Det ved jeg

Så skriv dog det. Husk: en dansker, der bruger unødvendigt mange
engelske ord, er dårlig til engelsk.

Fra : Kasper Bergholt Kris~

Dato : 04-04-01 20:16

On Wed, 04 Apr 2001 18:33:08 +0200, Karsten S.
=?iso-8859-1?Q?J=F8rgensen?= <karsten@daimi.au.dk> wrote:

>Så skriv dog det. Husk: en dansker, der bruger unødvendigt mange
>engelske ord, er dårlig til engelsk.

Man kunne vel også tilføje, at ordet "extend" skulle have været
"extent"

extend, vb. - extent, sb.

Med venlig hilsen
Kasper Bergholt H. Kristiansen
www.mp3.com/menageaboogie

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 05-04-01 11:34

Kasper Bergholt Kristiansen wrote:

> Man kunne vel også tilføje, at ordet "extend" skulle have været
> "extent"

Man kunne vel også tilføje, at man bør læse allerede sendte beskeder,
inden man selv sender en besked med nøjagtig samme indhold :P

Fra : Daniel Andersen

Dato : 04-04-01 22:03

> Så skriv dog det. Husk: en dansker, der bruger unødvendigt mange
> engelske ord, er dårlig til engelsk.

Vidste ikke det gik folk på... Dog tror jeg (På trods af en lille stavefejl
at jeg nok er en undtagelse til den regel - Kommer nok snarere af at
være omgivet af engelsk næsten twenty 4 seven.

Daniel

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 04-04-01 22:28

On Wed, 4 Apr 2001 23:02:32 +0200, Daniel Andersen wrote:

> Vidste ikke det gik folk på... Dog tror jeg (På trods af en lille
> stavefejl at jeg nok er en undtagelse til den regel - Kommer
> nok snarere af at være omgivet af engelsk næsten twenty 4 seven.

Ahh, så hér har du virkelig chancen for at få gymnasticeret dit
danske. Øh, nårh, nej...

Mvh.

--
"Ok, so we didn't learn any big lesson. Sue me." Adam Sjøgren
"Live and don't learn, that's us." asjo@koldfront.dk

Fra : Daniel Andersen

Dato : 04-04-01 22:49

> Ahh, så hér har du virkelig chancen for at få gymnasticeret dit
> danske. Øh, nårh, nej...

Hmmm! - Den var måske smidt ind med vilje? - Hvis der virkelig ikke skal
mere til at træde folk over tæerne - Vorherre bevares ))

Daniel

Fra : Rick Madsen

Dato : 04-04-01 18:04

Karsten S. Jørgensen wrote:
[chop]
> Forresten: To a certain extend ~ Til en vis grad

"Til en vis forlængelse"..??? Du mener jo 'extent',ikk´sandt?!

hvm
--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 04-04-01 18:08

Rick Madsen wrote:

> Karsten S. Jørgensen wrote:
> [chop]
>
> "Til en vis forlængelse"..??? Du mener jo 'extent',ikk´sandt?!

Argh! Jeg er åbenbart også dårlig til engelsk :)

Fra : Daniel Andersen

Dato : 04-04-01 14:32

> Gå ind på www.ajja.dk - Og hent om muligt....
>
> So It's Like
> I See Through You
> I Wanna Go

Hmm! - Har lige været derinde, og de har fjernet det meste af det de havde
sat frem sidst jeg tjekkede - U.F.O er den som også hedder "I Wanna Go" -
Det kan du bl.a. se på filnavnet .. Hvis det er noget, så kan jeg sende
den der mangler af dem jeg har nævnt (Som IMO er den fedeste).

Daniel

Fra : Martin

Dato : 04-04-01 20:01

Jeg tror nok forsangeren har gang i noget nyt, læste det i et tidligere
indlæg

/Martin

Fra : DarkJedi

Dato : 05-04-01 17:31

> Jeg tror nok forsangeren har gang i noget nyt, læste det i et tidligere
> indlæg

Tak for svaret...

DarkJedi