Scanner - Epson ell. Canon i den billige e~
Fra : no_mail@please.net

Dato : 09-08-03 23:59

Hej

Jeg kredser om

Canons CanoScan 5000F og
Epsons Perfection 2400 photo, eller?

- som afløser for min gamle HP ScanJet 4100C

4 ting tæller for mig:

1) Problemløs installation under Win XP Pro DK.

2) Hurtig.

3) God til tekst-scanning og scanning af illustrationer til
skolematerialer.

4) Evt. detaljer, der kan lette og forbedre scanning generelt.

Råd og erfaringer vil være særdelses velkomne.

På forhånd tak

Henning

Fra : fljm

Dato : 15-08-03 13:36

"no_mail@please.net" skrev d. 09-08-03 23:59 dette indlæg :
> [...]
> skolematerialer.
>
> 4) Evt. detaljer, der kan lette og forbedre scanning generelt.
>
> Råd og erfaringer vil være særdelses velkomne.

Jeg er interesseret i nøjagtig samme problem stilling.
Jeg kan fortælle dig at lige har haft en HP 3670 på prøve, den kan IKKE
anbefales
til dias
Mvh
FJMadsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 22-08-03 07:35

"fljm" <fljm.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:3f3cd47c$0$48892$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
I ALT OM DATA,s septembernummer er der en stortest af
9 forskellige scannere.
Med udgangspunkt i denne test har jeg via EDB-priser bestilt en
Epson Perfection 3200 Photo, som jeg forventer at modtage i dag.
Også den skal afløse min 5 år gamle HP ScanJet 4100C, som
fungerer utroligt dårligt under Win XP.
Men Canon CanoScan 8000F har fået lige så rosende testvurdering og
kan næsten det samme ( kr. 2026 i EDB-priser som bedste bud).

Mvh
Bjarne

NB: ALT OM DATA er også at finde på bibliotekets læsestue.